Evelzz Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Vil gjerne ha Petal cleansene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 28. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2013 Springeren er også solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 28. April 2013 Rapporter Share Skrevet 28. April 2013 Trekkselen kunne kanskje passet min 10-10,5 kg shiba? Har til den eldste og minste, men den selen er for KORT av alle ting, ser ellers ut til å sitte bra, men kan ikke trekke kjetting og sparke i den pinnen for hvert steg.. Skal utover til Lindeberg neste Søndag, kanskje jeg kunne svingt innom og prøvd? Hvor enn du bor..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 28. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2013 Trekkselen kunne kanskje passet min 10-10,5 kg shiba? Har til den eldste og minste, men den selen er for KORT av alle ting, ser ellers ut til å sitte bra, men kan ikke trekke kjetting og sparke i den pinnen for hvert steg.. Skal utover til Lindeberg neste Søndag, kanskje jeg kunne svingt innom og prøvd? Hvor enn du bor..? Kan godt mulig passe 10 kg shiba. Bor på Disen/Sinsen og er hjemme neste søndag, såvidt jeg vet. Skal evt. til Moss på onsdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 28. April 2013 Rapporter Share Skrevet 28. April 2013 Kan godt mulig passe 10 kg shiba. Bor på Disen/Sinsen og er hjemme neste søndag, såvidt jeg vet. Skal evt. til Moss på onsdag. Moss hjelper lite, jeg bor mot Drammen, ved Liertoppen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 28. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2013 Moss hjelper lite, jeg bor mot Drammen, ved Liertoppen. Kunne jo være du skulle konkurrere eller stille ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts