Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

NÅ 3.februar 2013 på Moelv debuterer jeg og Caro i agility!! :D Gruver meg og gleder meg, han kan det han skal kunne, jeg er fortsatt litt for treig og litt dårlig til å føre, men det kommer seg, vi er med for morro skyld så det får gå som det går ^^

Andre som skal til Moelv stevnet?? :)

• Like 2
Skrevet

Jeg skal til Moelv:-) gleder meg! Ikke noe å grue seg for med debuten, det skjer så mye rart i både klasse 1,2 og tre, så terskelen for å starte burde ikke være så høy! Ag er en underholdende sport altså, siste månedene av året har jeg sett to voksne hunder som har gjort bommelommert midt i banen, og værre en det kan det ikke gå:-) så kos dere masse og lykke til:-)

Skrevet

okeeei satser på minimalt med bomelomme uhel...:P

Hehe dere som skal dit får se etter en svart og hvit skygge som spretter rundt, og den som er i andre enden og ser en smule fortvila og forvirra ut er meg :P Evt samboer...men han ser bare "care" ut :sweat:

• 3 weeks later...
Skrevet

vi er pakket og klar her i trondheim for å ta turen nedover =) Kommer til å være i hallen hele dagen, så skal se om jeg ser dere! Spennende med første stevnet. Masse lykke til!

Skrevet
vi er pakket og klar her i trondheim for å ta turen nedover =) Kommer til å være i hallen hele dagen, så skal se om jeg ser dere! Spennende med første stevnet. Masse lykke til!

Så gøy! Hehe ja, ser du en BC som river alle hinder i en storm fart er det oss ;)