Tonje Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Kan dere legge ut bilder av frampotene til whippetene deres? Mens hunden står? Jeg har prøvd å sammenligne Felix sine med et par jeg kjenner, men greier ikke å se at de er hovne på noe vis. En veterinær mente han har akropati kun ved å se på de, så jeg lurer på hvor synlig det egentlig er. Siter
Hermes Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Dårlig lys, men håper det er til hjelp (se bort i fra den skjeve tåen og de lange klørne). Siter
Alzenas Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Prøvde å ta to nettopp, her ble resultatene. Håper de hjelper deg litt Siter
Red Merle Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Bare lurer, Jatzy, aussien min, har en sånn skjev tå på den ene bakfoten. Den har aldri plaget henne, men kloa må trimmes oftere fordi den ikke blir slitt ned naturlig. Hvor vanlig er dette? Siter
Hermes Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Bare lurer, Jatzy, aussien min, har en sånn skjev tå på den ene bakfoten. Den har aldri plaget henne, men kloa må trimmes oftere fordi den ikke blir slitt ned naturlig. Hvor vanlig er dette? Hermes sin har alltid vært slik. De to midterste klørne peker også innover på alle potene hans, slik som på Alzenas sitt andre bilde. Tror det er vanlig. Siter
Alzenas Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Hermes sin har alltid vært slik. De to midterste klørne peker også innover på alle potene hans, slik som på Alzenas sitt andre bilde. Tror det er vanlig. Jepp, det er vanlig. Mine 3 har også samme her på potene. Siter
borderen Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Bare lurer, Jatzy, aussien min, har en sånn skjev tå på den ene bakfoten. Den har aldri plaget henne, men kloa må trimmes oftere fordi den ikke blir slitt ned naturlig. Hvor vanlig er dette? Amira har 3 slike tær, men alle 3 er knukket. Siden jeg har en hund som så og si aldri viser tegn til smerte, så ble det ikke oppdaget før lenge etter skaden (aner ikke når eller hvordan det har skjedd, men det har ikke skjedd samtidig). Hele leddet er knust så tåa er liksom veldig løs og klørne slites ikke i det hele tatt. Siter
Tonje Skrevet 9. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Januar 2013 Takk for bilder. Felix sine er også litt småskjeve og jeg trodde det var en knekt tå den gangen jeg sjekket han. Veterinæren mente han kom til å ha så vondt at han ville haltet i så fall, men har hørt og lest at det ikke trenger å være tilfelle. Siter
Recommended Posts