Ingidano Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Skrevet 2. Januar 2013 Noen som har sett lange utstillingsliner til salgs noe sted? Må være sort, og skal festes i snakekjede. De eg har er ca 1 meter, og det blir for kort. Kommer ikke langt nok unna når han stilles opp. Siter
Papillon Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Skrevet 2. Januar 2013 Moria showleads på fb Tror du kan spesialbestille av henne. Siter
HHC Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Skrevet 2. Januar 2013 Spesialbestill Jeg har selv fra 2dogs, fallskjemskjermline (sterk hund, he he) og spesialbestilt er i det lengste det beste kjøpet når du vil ha spesielle ting har jeg erfart Siter
Arielle Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Skrevet 2. Januar 2013 Jeg kan lage til deg i den lengden du måtte ønske www.facebook.com/arielleshundeutstyr 1 Siter
PsychoLynx Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Skrevet 3. Januar 2013 Jeg kan også lage i ønsket lengde www.linnazoo.com Siter
Guest Jonna Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Skrevet 3. Januar 2013 Jeg har flere bånd fra Sassy Show Leads og de holder både gærne voksene kelpier og gærne valper/unghunder. Du bestiller akkurat den lengden du vil ha. Siter
Ingidano Skrevet 3. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Januar 2013 Takk for tips Er litt skeptisk til de hjemmelagde, har erfaring med at de ikke tåler så mye. Siter
PsychoLynx Skrevet 5. Januar 2013 Rapporter Skrevet 5. Januar 2013 Takk for tips Er litt skeptisk til de hjemmelagde, har erfaring med at de ikke tåler så mye. de jeg lager tåler det meste..... Bruker paracord, der en snor tåler 250 kg, og knutene jeg lager har vi testet i alle mulige retninger. Så selv stoler jeg LANGT mer på de enn de man får kjøpt noe som helst sted. Vi har nappet og rykket og revet i snorene her, selv et helt enkelt helstrup med kun en snor og en knute pr ring, og ingen sjans om å hverken nappe det av eller opp i knutene Jeg har utstillingshalsbånd i kjetting til Bridie her, og er livredd for at det skal ryke av. Men ofrer ikke paracorden en tanke Siter
Ara Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Skrevet 6. Januar 2013 Har et bånd fra hun over her til min sankt bernhard, hatt det en stund nå og man kan ikke se det er brukt engang. Har aldri blitt et eneste merke på det, og det holder til styrken på en så stor hund. Så ikke redd for å anbefale slike 1 Siter
Recommended Posts