Toril Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Kjempesøt! Søster til Donatello, regner jeg med, de har jeg kontakt med på facebook. Legg meg gjerne til på facebook om du vil, jeg har kontakt med en del etnahundfolk og har siden til Podencoklubben og en italiensk/internasjonal Cirneco-gruppe på profilen min så du kan joine der hvis du vil. Astrid Joensen (Øynene blir forresten mer ravfarget etterhvert, eller skal bli iallefall, de er ofte grønne i overgangen mellom blått pg rav/brunt.) Deg ser vi ALT for lite til her inne frøken 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2013 Jeg vet, jeg vet, Toril, det er bare så styrete med mobilen, og jeg bruker sjelden pc for tiden. skal prøve å poppe innom litt oftere, må få oppdatert dere litt på hva som skjer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2013 Moro! Spennende rasevalg! Håper å se deg på LC-treninger om noen måneder, da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 11. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2013 Moro! Spennende rasevalg! Håper å se deg på LC-treninger om noen måneder, da Det gjer du nok. Har fått streng beskjed av Carro92 om å bli med også nemleg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2013 Veldig bra! Der vil du sikkert møte Astrid og hennes etnahunder titt og ofte også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunlily Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2013 Så søt hun er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 13. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2013 Snakk om å kunne gi ein stakkar grå hår da gitt! Får berre håpe ho blir rolegare med tida Ho og Pia går grei overrens, men Pia syns Catania er grusomt irriterande. Ho har heldigvis begynt å gi beskjed når nok er nok, men er ikkje alltid pirayaen er så veldig interessert i og høyre på akkurat, så då er det berre å trå inn og gi beskjed om at NO er det nok! Ho er eit sutrevesen utan like, og det at eg satte meg i stolen Catania (tidlegare Pia) pleier å ligge i, var heilt forferdeleg grusomt. Gjekk å sutra i ein evighet før ho fant ut at ho heller kunne ligge oppå tøyburet... Heldigvis så søv ho gjennom natta og gir beskjed når ho vil ut på morgonkvisten. Men ho er ikkje skikkeleg husrein enda, så hender ho skvettar litt inne også, men har ikkje vert så overdrevent mykje enda. Senga til Pia har fått gjennomgå der, heldigvis har det kun vert teppa som har liggi oppi då, men jah -.- 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 13. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2013 Du tar så fantastisk fine bilder! Og jeg sier ikke neitakk til hun der hjem hit altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frk.Posh Skrevet 13. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2013 Så fin hun er! Drømte lenge om en etnahund, men måtte tilslutt innse at den ikke hadde passet inn hos oss.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Jeg er bare så forelsket i den rasen. Fiiiin er hun! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Var "Kara" eller "Starbucks" allerede opptatt? Så genialt med en kennel med BSG theme! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Gratulerer, for en søt, liten sak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Flotte,både hund og bilder . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 wow så nydelig da. åååå lyst på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 18. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Cat er jo bare sååå herlig da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ylvapuppy Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 Nydelige hunden. Så litt kaldt ut med de føttene i snøen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 21. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 Catania var på si første utstilling i går. Ho tok det veldig bra miljømessig, halen var oppe heile tida, og ho hilste fint på to- og firbeinte. Og ho fikk ein del oppmerksomhet frå folk som lurte på kva rase og sånt ho var, og så smelta ho nokre hjerter samtidig gitt Ringtrening er noko vi må øve på, for større vimsehøne trur eg ein skal leite lenge etter. Vimsing fram og tilbake, og byksing forrover. Men ho vart BIR i klassen 4-6 mnd Har litt bilder, men når ingen av minnekortlesarane vil samarbeide og ledning ikkje funkar, så lar dei vente på seg enn så lenge. Med litt hjelp her inne, trur eg kritikken lyder som følger:4 mnd. Scissor bite. Nice pan, topline of scall and muzzle. Good eyes. A correct lay of shoulders. Rather weak in feet. Nice body for age. Well muscle rear. Need a lot more ex. for showing proper movement. Promesing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 23. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2013 Nokre få bilder frå utstillinga i Sandefjord som var på søndag. Var ei venninne som gjekk med ho i ringen sidan eg skulle gå med Pia Og Catania har ikkje fått noko særleg med ringtrening, såe jah... det visast på bildene. Eit par veker til neste utstilling, så no får vi legge oss i hardtrening, så kanskje det blir litt betre til dess. Ehm, ja... Cat har ikkje fått så mykje trening enda Trav? Kva er det for noko tull? Litt betre her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2013 Ho e jo så nydelig. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2013 Den rasen der er bare så lekker i ringen, selv når de er babiser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 26. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2013 Var på tur med 7 andre bikkjer i Maridalen i dag (3 Whippeter, 2 Huskyer, 1 Borzoi og 1 Dalmatiner). Lille Pia måtte sitte igjen i bilen for ikkje å risikere å bli lunsj. Men var jo ei fin anledning for å sosialisere og miljøtrene Catania aleine blant to- og firbeinte. Og skigåarar sidan det var skiløype der Lilleulv og storeulv. Catania er litt outsider. Cilje som har tatt 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 26. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2013 Så nydelig hu er! Veldig gøy å se bilde av Martine som handler Må si Catania er en ordentlig lekkerbisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 26. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2013 Nydelig hund Jeg ser hun har skrå mellomhender og svake poter. Det hadde jeg på en av mine tidlilgere hunder som valp. Fikk da beskjed om å gå på grovkornet grus. Da må de samle tærne for å få balanse liksom. Det skulle styrke muskelaturen og iallefall gi tettere poter. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 26. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2013 Nydelig hund Jeg ser hun har skrå mellomhender og svake poter. Det hadde jeg på en av mine tidlilgere hunder som valp. Fikk da beskjed om å gå på grovkornet grus. Da må de samle tærne for å få balanse liksom. Det skulle styrke muskelaturen og iallefall gi tettere poter. Takk for tips! Ingen anelse om kvar eg finn grovkorna grus her, men når eg er heime skal eg nok alltids klare å finne ein stad der ho kan "tussle" litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 28. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2013 Var med på tur med 4 Huskyer og 2 Whippeter i går. Skulle tru ho hadde fått litt traumar av all snøen i etterkant, er lite kult å måtte gå over snøhaugar no nemleg, men når ho er i herjemodus, så driter ho i den Meeen ho er så j**** tøff i trynet! Ho er så innpåsliten at Pia fort blir irritert, og dyret tar heller ikkje eit hint og gir blanke F om ho får beskjed, enten det er av meg eller Pia. Og om Catania blir for voldsom og Pia blir sur, så smeller det. Hardt! Skulle tru dei gjekk inn for å kverke kvarandre... Så å la dei vere aleine saman over lengre tid, det er ikkje noko eg tek sjansen på i vert fall. Heldigvis går dei for det meste greit ilag. Røff herjing ute, kan ligge side om side til tider (Pia ekje sååå fan av det), og går veldig fint saman på tur. Mana til Pippin og Catania. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts