Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK BØ


Red Merle
 Share

Recommended Posts

  • Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har visst meldt på jeg og...det er jo så nærme

Oslo, Drammen, Kongsberg, Notodden, ta til venstre, Bø. God tur

Lexi er nå påmeldt

åååh, satt akkurat å tenkte at Only begynner å se bra ut og at jeg bør melde henne på, også er det en dommer jeg virkelig virkelig ikke gidder melde på for, stilt for han ørten ganger, han blir alltid back-up dommer på rasen vår, samt det mangler virkelig en rød tråd i hva han vil ha.. så da sparer vi de pengene og bruker litt mer tid på å slanke bort valpekiloene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du da samtidig ta tak i alle som konsekvent skriver "dems" i stedet for "deres"...? *Sukk*

Det er fint dere prøver å hjelpe folk til å skrive rett, men syntes dere kan gjøre det litt mer diskre? sende det på PM eller noe kan hende det er en grunn til at folk skriver feil, jeg skriver nå ikke "riktig" selv heller alltid......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint dere prøver å hjelpe folk til å skrive rett, men syntes dere kan gjøre det litt mer diskre? sende det på PM eller noe kan hende det er en grunn til at folk skriver feil, jeg skriver nå ikke "riktig" selv heller alltid......

Jeg prøver ikke å hjelpe folk til å skrive rett, jeg legger merke til skrivefeilene, gremmer meg i stillhet og orker ikke engasjere meg mer enn det, for det er da virkelig ikke mitt ansvar, mandat eller problem overhodet. :P Dette var ment som en dårlig spøk og et lite tilslørt hint.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver ikke å hjelpe folk til å skrive rett, jeg legger merke til skrivefeilene, gremmer meg i stillhet og orker ikke engasjere meg mer enn det, for det er da virkelig ikke mitt ansvar, mandat eller problem overhodet. :P Dette var ment som en dårlig spøk og et lite tilslørt hint.

Merka at det var et lite tilslørt hint, og ja det var en j**** dårlig spøk.... :P men samma det det er ikke dette tråden handler om så legger denne død fra min side...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken dag, heter det. Hvilken.

(Sorry for skikkelig OT, men sånt får jeg litt vondt av å lese.)

Ganske vanlig å si det på en måten her jeg bor. Men whatever for meg om du får vondt av mine skrive feil :)

Søndag ja, nei stiller vi ikke ut denne gangen. Akkurat den helga passer i grunn dårlig ser jeg nå, invitert bort på lørdag (den dagen jeg kunne fått skyss), og søndag får jo ikke dratt pga manglende skyss haha :P jaja, penger spart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele beløpet fra GD klubben var kommet i retur gitt, da gikk de rett i påmelding av Talli.

Kan bli spennende å stille en junior, champion og veteran tispe :lol: Kaos anyone??

Siri du vet hva du må!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dommerendringer, og for en gang skyld ikke min rase berørt (syns den "alltid" er det)

Schipperke, Kleinspitz og Mittelspitz dømmes av Rita Kadike-Skadina.

Etnahund og Faraohund dømmes av Bjørg Foss.

Breton, Vorstehhund korthåret, Vorstehhund strihåret, Weimaraner korthåret og Weimaraner langhåret dømmes av Oscar W. Nielsen.

Chow Chow dømmes av Seamus Oates.

Tibetansk terrier dømmes av Rune Lysgaard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sabla bra oppmøte i min rase!! Hele ÈN staby..

Jaja, vi får konkurrere mot oss selv, vi da.

Forøvrig, hva betyr det i praksis at det er med dommerelev på rasen?

Elev går gjerne fort over hunden og lærer/diskuterer ovs med dommer men skriver ikke egen kritikk, det gjør derimot dommeraspiranter. Tidenes dårligste forklaring :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 stk AK

Jeg har Arya - 1291. Talli - 1294 og Blaze 1295.

Tipper 2 av de andre er Champion tisper (H & B) og håper at den tredje er en hannhund. *drømmer om stor cert på Arya*

Edit: feil det er ikke den ene championtispen jeg trodde det var.

Endret av Jonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...