Alzenas Skrevet 18. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2013 Enya har fått seg mariusgenser! Skal legge over flere bilder til pc`en senere, da finner jeg sikkert flere bilder jeg ikke har lagt ut 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2013 Så fin! Genseren så skikkelig god ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 18. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2013 Så fin! Genseren så skikkelig god ut. Ja, er kjempefornøyd med den, selv om den egentlig er beregnet for moren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 20. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Fikk testa kameraet litt i strålende vintervær. Her ble noen av bildene: Ohey, nytt oppstillingsbilde. 10 mnd her 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Flotte bilder! Stilig med hvit whippet. Har god kamuflasje i sneen, hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 De er kjempefine hvite når de er så ren i fargen og ikke "gjennomsiktig" og prikkete. Flott er hun! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 Enig, kjempefint når hun er så ren i fargen! Fine alle sammen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 23. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2013 Tuuusen takk Hun er ganske lekker om jeg får si det selv Fikk dessverre bare et par bilder av hun ene, og egentlig bare et som ble bra før hun løp til døra å ville inn igjen. Vintervær er ikke for alle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 25. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2013 De er så fine! Og for en herlig Marius genser 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 25. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2013 Får nesten litt vondt i sjelden av misunnelse her, så nydelige frøkner du har, på hver sin måte. De er kjempefine hvite når de er så ren i fargen og ikke "gjennomsiktig" og prikkete. Flott er hun! Men er ikke det noe som gjerne kommer gradvis når de blir eldre? Sett det på Staff og Bullterrier iallefall, som begge var kritthvite som valper og enda veldig hvite som 6 mnd+. (Nå synes jeg det også er veldig fint, jeg, da.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 27. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2013 Tusen takk Vi har noen kjempeflotte Whipser, og ja, de alle er spesielle på hver sin måte. Mariusgenseren er bare nydelig, og strikka i alpakka ull. Veldig god og varm! Har en til nå i litt andre farger (rosa, grå og hvit) som også er veldig fin. Ang. farga så er nok Enya den farga hun skal være, blir ikke å dukke opp noe prikker eller andre farger på henne nå. Litt glad for det, jeg liker farga hennes veldig godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 28. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2013 Hipp hipp for Pearl som har bursdag i dag! Hele 5 år gammel, og like vakker som alltid Måtte ta et bilde av henne nettopp i nygenseren som er strikka i alpakka ull. Så god og varm 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 20. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Nesten litt skremmende å skrive det, men nå stemmer ikke WhippetlivetX 3 lenger. Vi har nemlig kjøpt drømmegutten!! Hils på vakringen vår som flytter hit i morgen:-) Courtborne Scorpio (Skyborne Crossing The Atlantic x N S Uch S Bis NV-12, SV-12 Courtborne Hera) Har du noen spesielle navn du tror han passer, må du gjerne skrive dem. Han er jo navnløs, stakkaren :-DSent from my LT25i using Tapatalk 2 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Kjempefin gutt!! Kan jo hete scorpio? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 20. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Å, det glemte jeg å skrive; Vil ha kort navn som er lett å uttale, men ikke rex og ellers vanlige navn:-))Sent from my LT25i using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Morsomt at flere fra kullet havner på sonen, så onkel Hermes kan følge med 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 21. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2013 Morsomt at flere fra kullet havner på sonen, så onkel Hermes kan følge med Hehe, ikke sant;-) Nå er det bare noen timer til han kommer hjem. Vil tro han er sliten å lei etter å ha kjørt 80mil. Gått helt i valpemodus nå! Forøvrig ble vår Pearl parret med hans pappa, Skyborne Crossing The Atlantic, så nå krysser vi fingre på helskjønne Whippet valper i juli :-)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2013 Ååååh, han er så fin! gleder meg på enda fler bilder (og kanskje jeg kan snike meg på besøk? ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 6. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2013 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsy Skrevet 6. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2013 Jeg tenkte også bare Scorpio - så kult! Gratulerer Edit: På tur i skogen i dag, så tenkte jeg forresten at Drage hadde vært et stilig navn på min neste whippetgutt. Nå må jeg bare huske på det til den dagen kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Så nydelige hunder! Har du en hjemmeside? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 14. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Så nydelige hunder! Har du en hjemmeside? Tuuusen takk Ja, det har vi: http://whippets.dinstudio.no/news_1.html 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Guri altså, jeg som hadde klart å bestemme meg for at hvis det ble mynde eller liksommynde, så skulle det bli faraohund eller greyhound, evt Etna om jeg ville ha en liten hund. Nå sniker whippsene seg inn også, og hvite mynder er bare rålekkert! Tror ikke jeg har sett en helt hvit whippet før. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 16. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 Lillegull vokser og trives. Han er mektig fin, om jeg får si det selv 3 mnd, 6,5 kg hos veterinæren for 2 dager siden: 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 16. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 Mini, Courtborne Scorpio koser seg Noen bilder av Pearl som venter valper Hun kan være helt nydelig på bilder. Elsker å ta hodebilder av henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts