Zoey Skrevet 31. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2012 Hvordan er det med utstilling og en barbert flekk på korthårshunder..? Er det så fy fy at man ikke må vise seg i ringen, eller har det ikke så mye å si..? Jeg glemte jo selvsagt at Zoey har en barbert flekk på rumpa (mellom halen og krysset) og meldte begge på i Pingvinhallen, betalte og alt.. Så nå sitter jeg å funderer på om de pengene er gått i vasken, eller om jeg bare kan stille allikevel..? Og ja, godt nyttår forresten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 31. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2012 Jeg tror ikke det har noe å si. Det var en eller annen sonenhund som tok cert med en barbert flekk, husker ikke hvem! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 31. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2012 Oliver måtte barbere hele skuldra si i sommer pga våteksem og fikk ingen kommentar om det fra dommeren da han var på utstilling et par-tre uker etter. Han ble beste hannhund og BIM Våteksemen var selvsagt helt borte, men pelsen har ikke grodd skikkelig ut igjen før nå.. Bella tok sitt første cert dagen etter hun var barbert på ene framfoten i forbindelse med en blodprøve. Men hun har også fått blått på en utstilling hvor hun var barbert rundt begge øynene, men det er litt mere forståelig, det ødelegger jo hele uttrykket og var ganske skjemmende. Så det hele kommer nok ganske mye an på hvor på kroppen det er snakk om. En barbert flekk på rumpa hadde jeg ikke bekymret meg for. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Det er absolutt verdt å prøve Kan jo være dommeren spør og da svarer du jo bare på hvorfor hunden har en bar flekk. Jeg vil si at det er værre å stille en langhårshund med barbert flekk enn en korthårshund. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts