Nirm Skrevet 1. April 2013 Rapporter Share Skrevet 1. April 2013 Noen som vet hva de gavene egentlig gjør? Lammet og anda er bare crittes. Egget: "Description: Don't worry, this egg isn't really covered in chocolate, but in a proprietary mix involving ground sheep liver. I wouldn't eat it if I were you, but I bet your dog will love it. +7 agi, +7 cha, +7 int, +7 spd, +7 stm, +7 str, +700 experience" Gulrota: "Description: This crunchy veggie will improve your dog's eyesight, if you can convince your dog to eat it. Will replace one eye hh with an Hh." 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 1. April 2013 Rapporter Share Skrevet 1. April 2013 Lammet og anda er bare crittes. Egget: "Description: Don't worry, this egg isn't really covered in chocolate, but in a proprietary mix involving ground sheep liver. I wouldn't eat it if I were you, but I bet your dog will love it. +7 agi, +7 cha, +7 int, +7 spd, +7 stm, +7 str, +700 experience" Gulrota: "Description: This crunchy veggie will improve your dog's eyesight, if you can convince your dog to eat it. Will replace one eye hh with an Hh." Da går jeg heller for de enn critters altså Er oppe i 9 egg nå, håper jeg ramler over de andre snart.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 1. April 2013 Rapporter Share Skrevet 1. April 2013 Noe poeng i å lete flere ganger der man allerede har funnet ett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 1. April 2013 Rapporter Share Skrevet 1. April 2013 Noe poeng i å lete flere ganger der man allerede har funnet ett? Ja. Jeg har funnet egg på samme side i går og i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 1. April 2013 Rapporter Share Skrevet 1. April 2013 Fant alle til slutt. Kan ikke si jeg ser helt poenget med det lammet, men! Er det liksom planer om å gjøre noe mer med de Critter'ne? Noen som vet? Om de kommer til å få betydning på noe vis i fremtiden? Ettersom det koster såpass å lage plass til de i kennelen burde de gjort mer enn å bare være der syns jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 1. April 2013 Rapporter Share Skrevet 1. April 2013 Da går jeg heller for de enn critters altså Er oppe i 9 egg nå, håper jeg ramler over de andre snart.. Men om du finner alle 13, så får du alle tingene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 1. April 2013 Rapporter Share Skrevet 1. April 2013 Men om du finner alle 13, så får du alle tingene. Men vil heller ha 13 av den første eller en gultrot og resten egg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. April 2013 Rapporter Share Skrevet 1. April 2013 Nå har jeg låst opp alle hundene, og er back in business Har 3.gen valpemølle- gordon settere nå, begynner å ligge rundt 12HH og 1, 2, 3 hh. Så går fremover! Skal rovavle et par generasjoner til, neste generasjon kommer jeg til å sikte meg inn på mest mulig speed (tror jeg), og neste generasjon der igjen skal jeg la dem levle litt før jeg avler tror jeg. Men tar nok lang tid før mine ligger på toppen der gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 1. April 2013 Rapporter Share Skrevet 1. April 2013 Fant alle til slutt. Kan ikke si jeg ser helt poenget med det lammet, men! Er det liksom planer om å gjøre noe mer med de Critter'ne? Noen som vet? Om de kommer til å få betydning på noe vis i fremtiden? Ettersom det koster såpass å lage plass til de i kennelen burde de gjort mer enn å bare være der syns jeg. De bare er der til pynt. Jeg har en liten plass til dem men de gjør ingenting gøy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 1. April 2013 Rapporter Share Skrevet 1. April 2013 Men vil heller ha 13 av den første eller en gultrot og resten egg Men det kan du ikke? Eller? Håper nesten ikke det, for da har jeg rotet bort noen egg på anda Nå har jeg låst opp alle hundene, og er back in business Har 3.gen valpemølle- gordon settere nå, begynner å ligge rundt 12HH og 1, 2, 3 hh. Så går fremover! Skal rovavle et par generasjoner til, neste generasjon kommer jeg til å sikte meg inn på mest mulig speed (tror jeg), og neste generasjon der igjen skal jeg la dem levle litt før jeg avler tror jeg. Men tar nok lang tid før mine ligger på toppen der gitt Lea, Gordon Setteren jeg startet med og som snart er 100 dager gammel, er BOB 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 1. April 2013 Rapporter Share Skrevet 1. April 2013 Men vil heller ha 13 av den første eller en gultrot og resten egg Men det får du ikke. Du får bare en av hver ting per konto. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 1. April 2013 Rapporter Share Skrevet 1. April 2013 Et lite tips ang anda, den flekkede er sjeldnere enn den gule, og går for rundt 75-100k nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 1. April 2013 Rapporter Share Skrevet 1. April 2013 Jeg fikk den gule Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 1. April 2013 Rapporter Share Skrevet 1. April 2013 Et lite tips ang anda, den flekkede er sjeldnere enn den gule, og går for rundt 75-100k nå. Er det den med litt brunt på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 2. April 2013 Rapporter Share Skrevet 2. April 2013 Ja da! Jeg fikk min første level 50 hund idag! :D Innkjøpt riktignok fra Hennie her inne da, men likevel! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 2. April 2013 Rapporter Share Skrevet 2. April 2013 Er det den med litt brunt på? Jepp. Det virker som om 1/3 er de flekkede, resten er gule, ergo er de mer verdt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 2. April 2013 Rapporter Share Skrevet 2. April 2013 Et lite tips ang anda, den flekkede er sjeldnere enn den gule, og går for rundt 75-100k nå. Nå går de jammen meg for rundt 300k! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 2. April 2013 Rapporter Share Skrevet 2. April 2013 Nå går de jammen meg for rundt 300k! What og jeg som solgte min til 80K i går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 2. April 2013 Rapporter Share Skrevet 2. April 2013 Jeg må sette opp prisen på min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 2. April 2013 Rapporter Share Skrevet 2. April 2013 Ikke selg slike ting med en gang om dere ikke MÅ ha penger nå, for de øker ganske greit i verdi... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernertryne Skrevet 2. April 2013 Rapporter Share Skrevet 2. April 2013 Nå går de jammen meg for rundt 300k! Your Shop Profit 04/01/13 08:21pm $750,000 for Patchy Fluffy Duckling x1 Hadde faktisk belaget meg på å la den anda støve ned i attic før du påpekte prisen, måtte kjøpe meg butikk bare for å selge den 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 2. April 2013 Rapporter Share Skrevet 2. April 2013 De bare er der til pynt. Jeg har en liten plass til dem men de gjør ingenting gøy Så utrolig kjedelig! Hva er liksom poenget da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 2. April 2013 Rapporter Share Skrevet 2. April 2013 Your Shop Profit 04/01/13 08:21pm $750,000 for Patchy Fluffy Duckling x1 Hadde faktisk belaget meg på å la den anda støve ned i attic før du påpekte prisen, måtte kjøpe meg butikk bare for å selge den Steike ta, det var en prisøkning på nesten 300% på 7 min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 3. April 2013 Rapporter Share Skrevet 3. April 2013 BIR Mudi Beste show hund Beste schützhund (samt at jeg har nummer to og tre også). Siste to er schäferhunder. Starter å få gode hunder. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 3. April 2013 Rapporter Share Skrevet 3. April 2013 Haha, jeg oppdaget plutselig at jeg har et par puddelkull som er over 200 i kvalitet, det var jeg ikke klar over før jeg tilfeldigvis så det i går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts