MegaMarie Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 tilfeldig quote Skrev ikke du et sted i tråden at man kan registrere hunden når den har nådd level 5? Har prøvd å leite gjennom hele tråden, men finner det ikke igjen. Hvordan gjør man det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 Går inn på casso og velger hunden man skal registrere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 Nå trenger jeg litt hjelp her. Prøver finne genet for blå/fawn (dilute). Men husker pokker ikke helt hvordan det var, og ble helt forvirret når jeg leste. Dette er en som er svart: KK Ee Bb Dd slsl atat SS mm rr tt CC gg uu Lla Dette er en fawn: Kk ee bb DD slsl atat SS mm rr tt cchce gg uu LL Og jeg finner ingen blå i spillet lengre jeg som var spesialisert i det. Tydeligvis har det klikket for folk og det er tan som er det viktige.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 http://www.furry-paws.com/kennel/view/157175 Gratis og leveled BC og CC http://www.furry-paws.com/kennel/view/11819 Gratis og leveled spaniels, selskapsraser og beagle Finner ingen kjøp knapp, jeg. Ser det står på ene CC kullet: "NOT KEEPING THIS". Skal man sende henne melding eller? Frida: Takk Fikk det til nå! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 Går inn på casso og velger hunden man skal registrere? Du kan og gjøre det på hundens side, i venstre meny står det "register in casso" eller noe helt nederst. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 http://www.furry-paws.com/kennel/view/24462 Masser av gode BC (og annet) selges, send bud på pm (ja jeg kjeder meg, så jeg går igjennom alt av hunder som er til salgs.....) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 Nå trenger jeg litt hjelp her. Prøver finne genet for blå/fawn (dilute). Men husker pokker ikke helt hvordan det var, og ble helt forvirret når jeg leste. Dette er en som er svart: KK Ee Bb Dd slsl atat SS mm rr tt CC gg uu Lla Dette er en fawn: Kk ee bb DD slsl atat SS mm rr tt cchce gg uu LL Og jeg finner ingen blå i spillet lengre jeg som var spesialisert i det. Tydeligvis har det klikket for folk og det er tan som er det viktige.. Husker ikke full Genotype for Blue/Fawn, men for Blue må du ha EE/Ee BB/Bb, etterfulgt av dd (for "dilute" av svart til blå) mens for Fawn må c'ene starte med cch. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 http://www.furry-paws.com/kennel/view/24462 Masser av gode BC (og annet) selges, send bud på pm (ja jeg kjeder meg, så jeg går igjennom alt av hunder som er til salgs.....) Du får si fra om du kommer over noen bra dalmatinere Eller Dogo argentino. Eller saluki. Eller amstaff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 Nå trenger jeg litt hjelp her. Prøver finne genet for blå/fawn (dilute). Men husker pokker ikke helt hvordan det var, og ble helt forvirret når jeg leste. Dette er en som er svart: KK Ee Bb Dd slsl atat SS mm rr tt CC gg uu Lla Dette er en fawn: Kk ee bb DD slsl atat SS mm rr tt cchce gg uu LL Og jeg finner ingen blå i spillet lengre jeg som var spesialisert i det. Tydeligvis har det klikket for folk og det er tan som er det viktige.. Den svarte bærer brunt/sjokolade og dilute for blå/isabella den fawne bærer dobbelt brunt/sjokolade, men ikke dilute Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 Du får si fra om du kommer over noen bra dalmatinere Eller Dogo argentino. Eller saluki. Eller amstaff. Det er bare å leite, jeg kan ikke poste inn alt av hunder heller Har du sjekket her? http://www.furry-paws.com/forum/view/16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 Det er bare å leite, jeg kan ikke poste inn alt av hunder heller Har du sjekket her? http://www.furry-paws.com/forum/view/16 Haha Nei ikke sjekket der. Zænks! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 Husker ikke full Genotype for Blue/Fawn, men for Blue må du ha EE/Ee BB/Bb, etterfulgt av dd (for "dilute" av svart til blå) mens for Fawn må c'ene starte med cch. Takker Den svarte bærer brunt/sjokolade og dilute for blå/isabella den fawne bærer dobbelt brunt/sjokolade, men ikke dilute Takk, da skal jeg finne noe lignene til den svarte. (men blir litt frustrert over at den Fawn fargete ikke er dilute i og med den egentlig er dilute brun *flirer* ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 5 av hundene mine har fått titler i dag 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 Finner ingen kjøp knapp, jeg. Ser det står på ene CC kullet: "NOT KEEPING THIS". Skal man sende henne melding eller? Ja, send pm, det er mange som ikke vil sette hunder på public sales. Takk, da skal jeg finne noe lignene til den svarte. (men blir litt frustrert over at den Fawn fargete ikke er dilute i og med den egentlig er dilute brun *flirer* ) Ja, de har litt snål genetikk, den fawne har Kk som overstyrer dobbel brunt + cch som gjør den fawn istedenfor sort... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 Åh, det leste jeg en formel på i en forumpost. Finner den ikke igjen nå, men det viktigste var i hvert fall foreldrenes lvl ved parringen, og valpenes helseresultater (Hh osv). Det er derfor mange parrer på dag 88 og 100, for å få så høy kvalitet (stats) på valpene som mulig. Fant ut at de to valpene jeg lurte på hvilken jeg skulle beholde, hadde lik kvalitet i prosent, så da plukket jeg tispen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 Nå må dere stemme på den crappy tegningen min *fnis* I LOVE it er riktig svar her http://www.furry-paws.com/imagebank/submissions/pending Fant bare en husky tegning (eller noe slikt jeg) som var oppe til "vote"..? Edit: wohoo, fikk 2 av sonenhundene mine i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 Har produsert ett kull med 8x Excellent Huskyer. Tenker egentlig beholde de to som er gitt navn selv. Men om noen andre er intressert så gi beskjed Tispen beholder jeg selv uansett. 3 stk med sølv, og ingen hh. HH ligger rundt 14-17. Jeg tar gjærne en av hannene dine! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 Jeg tar gjærne en av hannene dine! hvilken? Jeg har puppy 6 til public, men om du vil ha en annen så er det bare til å gi beskjed så endrer jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 hvilken? Jeg har puppy 6 til public, men om du vil ha en annen så er det bare til å gi beskjed så endrer jeg Tja. Nr.4 eller 7 var jeg mest frista på. Fargeblind og sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 Tja. Nr.4 eller 7 var jeg mest frista på. Fargeblind og sånt. Sånn, nå er de to oppe for salg. Så får du finne ut av det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 Men jeg har aldri kjøpt valp før, og har ikke peiling på hva jeg skal by? Hva vil du ha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 Men jeg har aldri kjøpt valp før, og har ikke peiling på hva jeg skal by? Hva vil du ha? Haha det koster 5000,- å kjøpe de i butikken, så ta utgangspunkt i det. By det som passer deg du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 Haha det koster 5000,- å kjøpe de i butikken, så ta utgangspunkt i det. By det som passer deg du okeeei. *prøve seg* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 Blæh, tror jeg er uheldig. De jeg har sendt melding til om intereesse av valp svarer jo ikke, og de fleste har vært locked så kanskje de har pause.. Synd fant en kelpie hanne valp med 24HH jeg gjerne skulle hatt kloa i.. og en Toller valp med ganske mange HH. Collie avlen legger jeg litt på is. Hannene jeg vil parre med er enten locked eller koster nesten 100.000 å lage valper med. Nå sliter jeg med å bestemme meg for om jeg skal lage enda en kennel til 12 hunder eller lage training area. Må uansett spare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 Skal vi se om jeg har forstått dette KK EE bb Dd slsl atat SS mm rr tt cece gg uu Lla = carries-black, dilute, tan (mot kk/Kk), cream. Dobbel chocolate. Kk Ee BB DD slsl atat SS mm rr tt cchce gg uu = bærer black fawn cream tan (Kk), ingen dilute KK Ee Bb Dd slsl atat SS mm rr tt CC gg uu Lla = bærer sjokolade og dilute, ellers ikke cream, fawn e.l. Kk EE Bb DD slsl atat SS mm rr tt Cce gg uu lla =black tan (Kk) Cream Kk EE bb DD slsl atat SS mm rr tt Cce gg uu ll = bærer tan (Kk) sjokolade Cream (Cce) vil få ett lite kull. kk Ee BB DD slsl atat SS mm rr tt CC gg uu Ll = tan og bærer normal rød kk EE BB DD slsl atat SS mm rr tt Ccch gg uu ll =tan black fawn lite kull Syns forresten denne siden var bedre å se på enn "help" siden. Nå får vi se om jeg har skjønnt det da Tok ikke med manglene gener. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts