MegaMarie Skrevet 26. November 2014 Rapporter Share Skrevet 26. November 2014 Jeg har to tisper Har også to whippet kull for tiden, med en valp i hvert kull som kan selges - hvis du er interessert Tusen takk Du hadde ikke trengt å gi henne bort da, jeg har jo penger! Bare ikke 500 000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 27. November 2014 Rapporter Share Skrevet 27. November 2014 Tusen takk Du hadde ikke trengt å gi henne bort da, jeg har jo penger! Bare ikke 500 000 Bare hyggelig Jeg har for mye penger, så null stress 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2014 Får ikke konkurrert med endel av hundene jeg Selv ikke nå på kvelden finnes det konkurranser til dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 10. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2014 Hadde også det der, Flyball BC'ene spesielt hadde problemer... Merket ikke noe på den jeg prøver å få BOS på, for han måtte gå herding i går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 10. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2014 MP 1,700 !!!!! (Level 100x101) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 12. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Endelig er jeg på Overall lista! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 12. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Det finnes jo ikke drever hva skal jeg skaffe meg da tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 12. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Du vet det er eksamenstid, når du plutselig begynner å spille furry-paws et år siden sist.. NÅ angrer jeg på at jeg ga bort alle bikkjene, utstyret og pengene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 12. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Her er eksamenstiden endelig over, så nå skal jeg låse opp hundene igjen! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 12. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Det finnes jo ikke drever hva skal jeg skaffe meg da tro? Du kan jo om du er høy nok level gå på breed suggestions i chat tabben og stemme for Drever i det minste - Kanskje den blir lagt til en gang. Nå er beste tispa mi bare 3 levler bak mora si og hun er 89 Dager gammel nå! Kjempe spennende, men tror ikke hun når særlig høyere enn level 85 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titovn Skrevet 12. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Nå som jeg endelig har satt meg litt inn spillet (sånn skikkelig ) begynner det å gå litt oppover for meg ihvertfall! Elite-bruker har jeg også blitt Men jeg er selvsagt laaangt unna alle disse høye tallene, som lvl 60 (meste jeg har er 47, snart pensjonert), 1,300+++ MP osv MEN, det er jo en start! Har selvsagt noen hunder med høy MP, men ikke noen egenavlet - enda. Også har jeg i hovedsak to populære raser (GSD + BC). Begynte også får morroskyld med Beauceron, spennende å se hvor det tar på vei hen Sånn ellers har jeg nøøørdet Gene Genie-spillet, og endelig klart 100! Nå må jeg bare klare å holde fokuset helt til 1000 da Har heller ikke så mye penger å vifte med, så kjekt å kunne tjene på det også Også nærmer man seg lvl. 20 da! Enda et stykke igjen tho. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 12. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 MP 1,700 !! (Level 100x101) Hvilken rase er det du har så høyt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 12. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Du kan jo om du er høy nok level gå på breed suggestions i chat tabben og stemme for Drever i det minste - Kanskje den blir lagt til en gang. Nå er beste tispa mi bare 3 levler bak mora si og hun er 89 Dager gammel nå! Kjempe spennende, men tror ikke hun når særlig høyere enn level 85 Jeg laga bruker i sta, så er fortsatt på lever 1 men takk for tipset, da kan jeg gjøre det senere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chako Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2014 Flere som sliter med at det ikke er nok konkurranser idag? Har nok skjedd samme greie som for ikke så lenge siden. At scriptet ikke har kjørt for å lage de automatiske showene. Kjedelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2014 Flere som sliter med at det ikke er nok konkurranser idag? Har nok skjedd samme greie som for ikke så lenge siden. At scriptet ikke har kjørt for å lage de automatiske showene. Kjedelig Jeg får ikke konkurrert med noen av hundene mine i det hele tatt for tiden og mister masse levler på de samme hundene Skikkelig irriterende for de er bra og skulle ha levlet høyt. Dritt er det. Red: Jeg skrev til dem,håper de svarer. For dette er jo blodig alvor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2014 Har hatt problemer i flere dager nå. Det er ordentlig irriterende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2014 Finnes det noen måter å skaffe penger på? Sånn utenom å vente på neste dag og "lønning" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2014 Dere som har hatt problemer med konkurransene: Jeg fikk svar og anbefaling om å låse hundene og ikke låse opp før problemet er løst (når nå det er :/ ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chako Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 Noen som vet om det funker normalt igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 Har funka normalt for meg hele siste uka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 Du vet det er eksamenstid, når du plutselig begynner å spille furry-paws et år siden sist.. NÅ angrer jeg på at jeg ga bort alle bikkjene, utstyret og pengene Hehe, si ifra om du trenger litt penger Jeg laga bruker i sta, så er fortsatt på lever 1 men takk for tipset, da kan jeg gjøre det senere Hva er bruker id din? For meg funket ikke scriptet for en hund i går tror jeg, ventet til slutten av dagen og da gikk det. Ellers har jeg vært heldig og ikke hatt noen problemer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2014 Ingen problemer i dag - Super hunden min levla ikke da, og det var litt bummer, men ellers var det bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2014 Hva er bruker id din? 1245321 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2014 OM noen vil ha kelpie valper så har jeg endel kull nå, men de blir voksen i morgen. Så om det er noen valper som dere er intressert i så gi beskjed så legger jeg de for salg. I morgen er det for sent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2014 OM noen vil ha kelpie valper så har jeg endel kull nå, men de blir voksen i morgen. Så om det er noen valper som dere er intressert i så gi beskjed så legger jeg de for salg. I morgen er det for sent Hva er ID'en din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts