Shlush Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Skrevet 9. Mai 2013 om jeg bare hadde fått aktiveringskode :-( Siter
Guest Jonna Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Skrevet 9. Mai 2013 om jeg bare hadde fått aktiveringskode :-( Lag ny konto også er det sikkert noen som kan donere en hund eller to som er litt eldre Siter
tulip Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Skrevet 9. Mai 2013 Lag ny konto også er det sikkert noen som kan donere en hund eller to som er litt eldre Er vel flere som har en konto el to til overs som man kan overta, ferdig med kennler og treningsbaner, da kommer man straks fortere inn i spillet Lola har iallefall til overs Siter
Lola Pagola Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Skrevet 9. Mai 2013 Ja du kan få en av mine! :-) Bruker ikke en som er på level 9. Brukernavn Shlush, passord hundesonen 1 Siter
ToneS Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Skrevet 9. Mai 2013 Og jeg har maange hunder til salgs, se om du finner noen du liker, send meg melding så overfører jeg de til deg - gratis! edit: Kennelen min: http://www.furry-paws.com/kennel/index/526188 Siter
Shlush Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Skrevet 9. Mai 2013 Lag ny konto også er det sikkert noen som kan donere en hund eller to som er litt eldre Ja men jeg lagde jo nettopp en ny konto :-P Siter
Lola Pagola Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Skrevet 9. Mai 2013 Vil du ikke ha min da? Da endrer jeg tilbake brukernavn og passord isåfall :-) Siter
Shlush Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Skrevet 9. Mai 2013 Vil du ikke ha min da? Da endrer jeg tilbake brukernavn og passord isåfall :-) jo :-D da tar jeg din!! har du endret allerede?? :-P Siter
Shlush Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Skrevet 9. Mai 2013 Da fikk jeg aktivert min egen :-D jeg er Hege (#1118193) Siter
Shlush Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Skrevet 9. Mai 2013 Hvordan får jeg vaksinert valpene mine :-D noen som vil kjøpe en valpis?? eller to? Siter
Nirm Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Skrevet 9. Mai 2013 Hvordan får jeg vaksinert valpene mine :-D noen som vil kjøpe en valpis?? eller to? Vaksinere de gjør du på Clinics (finnes på Atlas siden). Siter
Lola Pagola Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Skrevet 9. Mai 2013 Du kan enten beholde en selv, eller du kan selge en, hvis du har premium konto kan du beholde eller selge to stk. Se under atlas for clinics http://www.furry-paws.com/search/clinics Siter
Kiracita Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Skrevet 9. Mai 2013 It is only afterwards when you are safely away from that terrible creature that you remember the RaInBoW bag you have clutched tightly in your hand. You open the bag and find that... You have gained $50,000 FP Money! Woop Woop Trodde maxen var på 15.000 :> :> :> 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Skrevet 9. Mai 2013 Wow! Har aldri fått mer enn 200 eller noe jeg Og så mange hunder som jeg har og så mye klikking som må til synes jeg det er dårlig at jeg bare tråkker i bæsj hele tiden Siter
Guest Jonna Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Skrevet 10. Mai 2013 WUHU!! BOB med både bullen og kelpien nå Slush: trenger du flere hunder? Siter
Ingidano Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Skrevet 10. Mai 2013 Er visst i siget nå Congratulations! Fire 10/0 lla won Best of Sport! You are officially the best Schutzhund trainer on Furry Paws! You have received $1,000 in prize money for this accomplishment. Congratulations! CCT ExSc KATC Fire 10/0 lla won Best of Breed! You are officially the best Belgian Sheepdog trainer on Furry Paws! You have received $250 in prize money for this accomplishment. 3 Siter
Lola Pagola Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Skrevet 10. Mai 2013 Endelig best i noe igjen 05/10/13 01:23am: Congratulations! Celestial Toymaker [18HH lala 4str] *Best Of Breed* won Best of Sport! You are officially the best Racing trainer on Furry Paws! You have received $1,000 in prize money for this accomplishment. Også fikk jeg mine hittil beste egenoppdrettede hunder i dag, Multiplier: 1.205x 3 Siter
Shlush Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Skrevet 10. Mai 2013 WUHU! BOB med både bullen og kelpien nå Slush: trenger du flere hunder? Hmm Tja, kanskje jeg trenger flere hunder! Men må bli kvitt de stakkars 5 kelpievalpene mine Haha! Beholder en selv, hadde mest lyst til å beholde fawn-tispa, men den bruke var friskere *fnis* Skal jo ha det beste avlsmaterialet, ikke den som er i sjelden farge. Siter
tulip Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Skrevet 10. Mai 2013 Hmm Tja, kanskje jeg trenger flere hunder! Men må bli kvitt de stakkars 5 kelpievalpene mine Haha! Beholder en selv, hadde mest lyst til å beholde fawn-tispa, men den bruke var friskere *fnis* Skal jo ha det beste avlsmaterialet, ikke den som er i sjelden farge. Har du fem kull? Hvis ikke, så kan du bare beholde/selge en valp, resten blir borte fra spillet. Siter
Nirm Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Skrevet 10. Mai 2013 Sonen ruler! BIR mudi her igjen, men nå er bare de 19 første mine på topp 20 lista! 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Skrevet 10. Mai 2013 Sonen ruler! BIR mudi her igjen, men nå er bare de 19 første mine på topp 20 lista! Ånei! Siter
Guest Jonna Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Skrevet 10. Mai 2013 Hmm Tja, kanskje jeg trenger flere hunder! Men må bli kvitt de stakkars 5 kelpievalpene mine Haha! Beholder en selv, hadde mest lyst til å beholde fawn-tispa, men den bruke var friskere *fnis* Skal jo ha det beste avlsmaterialet, ikke den som er i sjelden farge. Jeg har lagt en tispe og en hannhund opp til privat salg om du er intressert. Bare ny 1 eller 0 Siter
Shlush Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Skrevet 10. Mai 2013 Jeg har lagt en tispe og en hannhund opp til privat salg om du er intressert. Bare ny 1 eller 0 Hvordan finner jeg dem? :-D *nybegynner* Siter
Recommended Posts