ToneS Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Lime inn linkadressen på linja for "user tag". Jeg har avlet en cream mudi. Prøvde det, får det ikke til Får denne beskjeden: "Image specified by User Tag does not exist." Siter
Nirm Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Prøvde det, får det ikke til Får denne beskjeden: "Image specified by User Tag does not exist." Hm. Så rart. Det er bare sånn jeg har gjort det hos meg... Siter
ToneS Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Hm. Så rart. Det er bare sånn jeg har gjort det hos meg... Fikk det til nå! Måtte lagre bildet og legge det ut på nytt også kopiere og lime inn (at jeg ikke tenkte på det....) Takk for hjelpen Se min nye tag da! http://www.furry-paws.com/kennel/owner/526188 Siter
Iago Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 JeanetteH: Kan jeg få kjøpe en kelpiehann valp av deg? http://www.furry-paws.com/litter/pup/143527/806814 Siter
Krilo Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Jeg fikk en hamster i den julekalenderen jeg.. Hva gjør jeg med den? Siter
Lola Pagola Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Wee! Nå har jeg fått de to første egne 100% hundene mine Nå blir det fart på sakene ^^ 3 Siter
Guest Jonna Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 JeanetteH: Kan jeg få kjøpe en kelpiehann valp av deg? http://www.furry-paws.com/litter/pup/143527/806814 Tenkte beholde 2 selv der, men usikker på om jeg får selge også da? Men kan legge den for salg også ser vi. Siter
ToneS Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Wee! Nå har jeg fått de to første egne 100% hundene mine Nå blir det fart på sakene ^^ Dalmatiner? Siter
ToneS Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Yup Hannhund? Kanskje jeg vil bruke han en gang i såfall (har bare ei tispe men.. ) Sluttet du helt med Saluki? Jeg tror jeg fikk tak i en av dine tidligere hunder forresten. Siter
Lola Pagola Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Hannhund? Kanskje jeg vil bruke han en gang i såfall (har bare ei tispe men.. ) Sluttet du helt med Saluki? Jeg tror jeg fikk tak i en av dine tidligere hunder forresten. Beholdte en av hver Ja klart du kan. Han er nyyydelig! og lala! :-) Har forøvrig en 89,50% lala hannhund ledig i et kull. Neida har ikke sluttet med saluki, men har bare ikke så mye å ta av enda, venter på et bra kull. Mine ligger på rundt 90%, nå, og venter på at de skal bli voksne og levle litt. 1 Siter
Aslan Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Jeg fikk en hamster i den julekalenderen jeg.. Hva gjør jeg med den? Jeg og Og ingen aning. Tror man kan bygge critterfarm på en sånn kennelbyggeplass til sånt, men ser ikke helt poenget Jeg har starta med lapsk vallhund jeg nå I tillegg til finsk lapphund da. Kullene bygger seg opp mot 90% nå, tror det skal være mulig å få noen 100% etterhvert 1 Siter
Ganzie Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Jeg tror gubben skal være glad disse hundene kun er elektroniske, for nå har jeg tatt litt av med avlen Og jeg har tydeligvis tendenser til å være sånn gal fargeavler, så nå har jeg masse udde fargede schæfere, og masse udde fargede sheltier, og flere på vei etterhvert Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Hvordan er det når tisper er satt opp for breeding? Er det hannhundeier som får beholde kullet? Siter
Ganzie Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Hvordan er det når tisper er satt opp for breeding? Er det hannhundeier som får beholde kullet? det er den som søker om avl (den som betaler) som får kullet, uavhengig av om det er hannhund eller tispe. 1 Siter
Iago Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Tenkte beholde 2 selv der, men usikker på om jeg får selge også da? Men kan legge den for salg også ser vi. La inn ett bud nå(du får si ifra hvis du vil ha litt mere altså), så får du se om det funker Siter
ToneS Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Beholdte en av hver Ja klart du kan. Han er nyyydelig! og lala! :-) Har forøvrig en 89,50% lala hannhund ledig i et kull. Neida har ikke sluttet med saluki, men har bare ikke så mye å ta av enda, venter på et bra kull. Mine ligger på rundt 90%, nå, og venter på at de skal bli voksne og levle litt. Supert! Tispa er ikke i høy nok level enda, men det blir etterhvert Jeg skal ikke drive avl på dalmis men vil gjerne ha ett kull. 1 Siter
Iago Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Da har jeg avlsplaner helt frem til 6. Februar Avhengig av at hannen jeg skal bruke er tilgjengelig en goood stund fremover. Dette er gøy, selv om jeg skulle ønske ting gikk raskere. 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Jeg tror gubben skal være glad disse hundene kun er elektroniske, for nå har jeg tatt litt av med avlen Og jeg har tydeligvis tendenser til å være sånn gal fargeavler, så nå har jeg masse udde fargede schæfere, og masse udde fargede sheltier, og flere på vei etterhvert Noen bra sheltie hannhund i en rar farge? La inn ett bud nå(du får si ifra hvis du vil ha litt mere altså), så får du se om det funker Den var der, også ble den bare borte når jeg trykket Siter
Nirm Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Kan bare beholde eller selge to hunder fra hvert kull.. Siter
Guest Jonna Skrevet 16. Januar 2013 Rapporter Skrevet 16. Januar 2013 Kan bare beholde eller selge to hunder fra hvert kull.. Æsj... også er dette en av de få dd og Dd kullene som jeg finner. Siter
Ganzie Skrevet 16. Januar 2013 Rapporter Skrevet 16. Januar 2013 Noen bra sheltie hannhund i en rar farge? Niks, ikke enda Det er alltid de dårligste valpene som får de kuleste fargene, så foreløbig har jeg veldig mye shitty valper og hunder Siter
Iago Skrevet 16. Januar 2013 Rapporter Skrevet 16. Januar 2013 Kan bare beholde eller selge to hunder fra hvert kull.. Kjedelig.. Siter
Anette Skrevet 16. Januar 2013 Rapporter Skrevet 16. Januar 2013 Jeg har glemt hundene mine Idag oh noes Siter
Nirm Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Jeg har glemt hundene mine Idag oh noes Jeg levla til level 13 idag! Men det vil jo ta en evighet til 14 da. 1 Siter
Recommended Posts