Gå til innhold
Hundesonen.no

Hunden som sover


Taz

Recommended Posts

Sover hunden din tungt??

Diego sover utrolig tungt, jeg kan gå bort til han og dunke borti han.

Da våkner han, og som regel støkker han veldig og..

Syns dette er litt rart, da hunder som regel reagerer på alle slags lyder.

Selv når de sover.

Jeg prøvde nå å banke hardt i bordet og lage brå lyder, men neida, ikke en reaksjon fra Diego.. (Og nei, han er ikke døv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja når de er inne så sover de tungt. Jeg tolker det som at de er trygge da. Her kan det ringe på døren, ungene kan herje og rope men hundene reagerer ikke en gang. Men om de sovner ute så er det en mye lettere søvn, og de våkner mye fortere og er mer var for lyder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: må le litt jeg da. Diego er så god :D

men nei Lucas sover ikke tungt. han våkner av den minste lille ting. å prøve å klippe klørne mens han sover nytter ikke, han våkner jo før jeg har vunnet å hente saksa :roll: :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Mala sover enormt tungt!!

Jeg kan rasle med godbitposen (noe som til vanlig får henne opp i reserfart) og hun letter ikke på øyelokket en gang!

Er enig med Sølvi, de er trygge hjemme og kan tillate seg å sove tungt :lol:

Enya er mye mer var... men tror det kommer litt av gemyttet hennes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunah sover relativt tungt. Reagerer ikke på kjente lyder, men med en gang hu hører ukjente lyder, feks folk som kommer på besøk, ny bil som kjører inn på gårdsplassen e.l så flyra opp.

Når hu var valp sov hu veldig tungt. Husker jeg måtte bære hu i seng når vi skulle legge oss, og hu sov enda når jeg løfta hu, bare kom med sånne grynte lyder :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: må le litt jeg da. Diego er så god :D

men nei Lucas sover ikke tungt. han våkner av den minste lille ting. å prøve å klippe klørne mens han sover nytter ikke, han våkner jo før jeg har vunnet å hente saksa :roll: :P

Jepp.. Det der er Chessea ...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kali sover veldig lett hvis hun ligger på gulvet. Da våkner hun bare vi beveger oss. Hvis hun sover i sengen sin våkner hun av høyere lyder som ringeklokken. Og i buret sover hun enda tyngre. Kloklipper vokner hun av uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuba har også noen merkelige sovestillinger.

Hun sover sånn passe tungt om man kan si det sånn :D Våkner ikke av hver minste ting, men hvis det er noe hun vil høre, så hører hun det (f.eks "tur"). Hvis det skjer noe veldig interessant, våkner hun :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...