Guest Michellus Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2012 Nå er det sånn at Angus trenger pass, da vi skal langt oppi Oppland (kanskje tilogmed trønderland?) og hente bil ( ). Vi leverer han sånn på kvelden på fredagen og henter han sånn ca midt på dagen-ish på søndag. Bor du i Follo-området passer det best, men generelt i Akershus og Oslo går bra. Fortelle litt om Angus! Han er en groenendaelgutt på 22 mnd, ikke så veldig lydig ute (han hopper og trekker i båndet), men han er snill som et lam, og lydhør inne. Det går fint an å ha han løs ute, han kommer på innkalling. Han utagrerer ikke mot hverken hunder eller mennesker, men han er i puberteten og kan være litt "frekk" mot andre hunder. Ellers er han veldig glad i kos og han har ingen diller som jeg vet om. Send meg gjerne en PM om du kunne tenke deg å passe godgutten vår Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2012 Når er det snakk om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2012 Ja, *kremt* trodde jeg skrev det jeg 18 januar på kvelden til 20 januar midt på dagen ca Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 30. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2012 OT, men det er kun på et hundeforum man kan ha en slik overskrift og ikke bli hengt 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 30. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2012 OT, men det er kun på et hundeforum man kan ha en slik overskrift og ikke bli hengt Og det er vel bare på et hundeforum man leser en slik setning og ikke tenker svarting på den måten, overhode, før det blir påpekt. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 30. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2012 Jeg er litt feil retning, men kan gjerne være reserve om det ikke dukker opp noe i mer riktig retning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Da var det sånn at dato ble satt til 1. februar på kvelden til søndag 3. feb på dagen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2013 Oppdatering! Pappa kunne passe Angus, og da blir han der den helgen Takk til alle som tilbød seg å passe Angus, setter stor pris på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts