Malamuten Skrevet 22. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2012 Har lagt merke til de siste dagene at random ord i div innlegg blir til linker (reklame). Den siste jeg så for iphone og den før tror jeg var for noe slankepiller eller noe.. Hva er dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 22. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2012 Og der skjedde det igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 22. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2012 Det er nettleseren din tror jeg Hatt samme problem før, måtte slette noe i nettleseren. Det var slik hos meg, men ikke hos andre. Jeg har ikke det problemet nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 22. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2012 Hmm, snedig, det dukket liksom plutselig bare opp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 22. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2012 Det gjorde det hos meg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 22. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2012 Du husker ikke hva du gjorde ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 22. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2012 Har ikke sett noe sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 22. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2012 Jeg har chrome, gikk inn på innstillinger og slettet et eller annet fra en liste, husker ikke hva Men jeg så hva det var som ikke skulle være der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 22. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2012 Hmm, jeg fannt ingenting under innstillinger.. Noen andre som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Fikk det samme for ikke lenge siden. Du må fjerne et program som har innstalert seg på pc-en din. Mener det het Yobalu, eller noe sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Hvilken nettleser har du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 23. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Firefox Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Jeg hadde det samme. Lurer på om det ble borte da jeg byttet pc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Jeg har chrome, og da kan jeg bare gå inn på innstillingene og fjerne et program som har lagt seg til. Noen skal være der, men andre er feks sånn reklame. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Jeg tipper dere har lagt til et eller annet jalla program som gjør dette, evnt har virus. Sjekk innstallerte programmer og se om det er noe rart der f.ex avinnstaller toolbars ol, eventuelt reinnstaller nettleseren. Dette er IKKE en feil på sonen. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts