Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet
Norge på tvers er jo kews fra Svenskegrensa til en fjord sør a Narvik :lol:

Jeg mener det er kortere fra Russegrensa ved Elvenes og til havet der faktisk. Tenkte jeg skulle gå der en gang og skrive en bok om det; 100sider om forberedelsene og 2 sider om gåingen :P

• Like 2
Skrevet
Mildt sagt... kommer til å gå med relativ lang strikk også, så om det kryr med de er de ikke sikre!

Lemen er ikke sikre uansett! Men husker vi gikk i lemenår, de var overalt og bikkja måtte settes på fanget for å roes ned fordi han tok helt av :P

Skrevet
Jeg mener det er kortere fra Russegrensa ved Elvenes og til havet der faktisk. Tenkte jeg skulle gå der en gang og skrive en bok om det; 100sider om forberedelsene og 2 sider om gåingen :P

Haha! Jeg hadde kjøpt den boka!

Skrevet

Rotet mellom gamle Sti og varde og Fjell og vidde-blader, og fant et planleggingskart over Sør-Norge. Da kan jeg begynne å plotte inn turen og potensielle leirplasser.

I tillegg inneholder DNT-årboken fra 2011 oversikt over hyttige fra Jotunheimen til Finnmark, med en god del sider om Jotunheimen og Huldreheimen. Nå kommer jeg mest sannsynlig ikke til å ta inn på noen hytter, men sikkert mye fin informasjon likevel :)