mokken Skrevet 16. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2013 Herlighet så nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 16. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2013 Så søt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yen Skrevet 16. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2013 Utrolig skjønn...! Til å spise opp, så søt er hun! Og ikke minst - herregud for noe flotte bilder!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 16. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2013 :D Skjønneste! Om du har mulighet og lyst hadde jeg veldig gjerne villet gått tur med dere en dag utover (kanskje i sommer!). Nå som whippet er litt på listen over raser jeg vurderer føler jeg at jeg bør oppleve flere litt mer "live." Ja, det er vi gjerne med på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 29. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Kiwi fikk leke med en fille da vi var på Karlstad for å teste whippetrace Kiwi med sin niese, som er født på samme dag som henne skal man over, så skal man over.. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Får ikke mindre lyst på whippetvalp når jeg ser disse bildene, hvilken herlig skapning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 30. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2013 *Dååån* Hun er jo bare helskjønn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 30. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2013 Døds skjønn! Og så har hun nesten helt lik tegning på ryggen som Penny. Morsomt Jeg har også lyst på babyvalp igjen, dårlig tegn tror jeg, iom at valpen jeg har bare er 6 mnd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 30. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2013 Døds skjønn! Og så har hun nesten helt lik tegning på ryggen som Penny. Morsomt Jeg har også lyst på babyvalp igjen, dårlig tegn tror jeg, iom at valpen jeg har bare er 6 mnd Haha, jeg har ei på 1 år og ei på 3,5 år her nå, og EKSTREEEMT VALPESYK. Men blir kanskje litt meget med trim med tre når den ene av dem er en border collie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 29. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 Jeg glemmer denne tråden stadigvekk jeg gitt Men her kommer flere bilder av udyret Har desverre vært for lat med kameraet i det siste 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 29. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 Så utrolig skjønn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 29. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 Ubs, denne tråden har bare forfalt den gitt Dyra tester whippetrace Anastasia lærer "rull rundt" Stå under marsj 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 29. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 Begge pinnedyrene har også nå fått bronsemerket i lydighet Anastasia på LC prøven, ho gikk rett til 1plass, 1omgang, men i 2omgang mista både ho og makkern filla 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Augustina Skrevet 29. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 Jeg er forelsket i den lille valpen din Caroline! *dåååne* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 29. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 Så fiin valpetass Ser ut som en skikkelig luring! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 29. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 Den andre valpen vi hilste på på Nannestad, er det også en sonis? Det er vel den brindlede på bildene ovenfor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 29. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 Du er kjempeflink med de. Helt supert at du er så aktiv og lar de prøve seg i så mye forskjellig. Du er en god ambassadør for rasen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whips Skrevet 29. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 Hun er så pen! ...og det ødelegger jo ikke akkurat at det er så flotte bilder heller! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 29. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 Takker Den andre valpen vi hilste på på Nannestad, er det også en sonis? Det er vel den brindlede på bildene ovenfor? Nei, har ikke fått ho inn på sonen ennå gitt Men jobber med saken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 29. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 Åååååååååååå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whips Skrevet 29. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 Sånne tråder som dette er utrolig inspirerende! Hvor har du fått tak i de fine "vinterstøvlene" ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 29. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 Du er kjempeflink med de. Helt supert at du er så aktiv og lar de prøve seg i så mye forskjellig. Du er en god ambassadør for rasen Sånne tråder som dette er utrolig inspirerende! Hvor har du fått tak i de fine "vinterstøvlene" ? Takker, kjempe kos å høre tenker du på de høye potesokkene? de har oppdrettern deres wippetix sydd til dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whips Skrevet 29. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 Ja var de jeg tenkte på.. Det er ikke hverdagskost med noe som sitter fast på tynne pinnebein.. ...Tror du oppdretteren din kunne tenkes å ta bestillinger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 29. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 Ja var de jeg tenkte på.. Det er ikke hverdagskost med noe som sitter fast på tynne pinnebein.. ...Tror du oppdretteren din kunne tenkes å ta bestillinger? de sitter på om de vasser i dypsnø og alt som er, jeg er strålende fornøyd med de http://www.wippetixdesign.com ho selger de der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whips Skrevet 29. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 Wohoo! Tusen takk! Edit: Hun tror jeg selger på utstillinger? Fleecedekkenene likner mistenkelig på et jeg kjøpte på Bjerke til stilken, som forøvrig er prikkete og får henne til å se ut som en liten cupcake! Visste ikke de hadde netbutikk! *shoppe* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts