Gå til innhold
Hundesonen.no

Spirulina og annet grønnt...


Castella
 Share

Recommended Posts

Man KAN jo gi det til hundene, men det er jo ikke billig greier og man må jo bruke det jevnlig og over periode for å få effekt av det. Jeg hadde en diiiger boks som jeg kjøpte i min "nå skal jeg være fantastisk sunn periode" og hundene fikk en teskje hver i maten til det ble tomt, merket aldri noe forskjell :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir Sølve en teskje Flora, Udo's Choice, Pet Essentials for Dogs i maten hver dagen. Det er et multi-kosttilskudd for hunder som inneholder "certified organic seeds, whole foods, herbs, greens, trace minerals, and phytonutrients in their unaltered, natural state to give your pet optimum nutrition for maintaining an active, energetic lifestyle".

Det skal være spesielt bra for hunder med nedsatt immunforsvar og allergi. Jeg synes jeg ser forskjell når jeg ikke gir det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken næringskjede? Hunden er jo over kjøttet, det er ingen som eter hunden (joda , i Asia, men..) og kjøttet (la oss si en okse) eter ikke andre dyr, men gress/korn. Det er ikke en langlang rekke av rovdyr som feks fra krill til isbjørn, og heller ikke da er det næringen som forringes, men giftstoffer som hoper seg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken næringskjede? Hunden er jo over kjøttet, det er ingen som eter hunden (joda , i Asia, men..) og kjøttet (la oss si en okse) eter ikke andre dyr, men gress/korn. Det er ikke en langlang rekke av rovdyr som feks fra krill til isbjørn, og heller ikke da er det næringen som forringes, men giftstoffer som hoper seg opp.

Hei Tulip :)

Ich aner nicht! det er det jeg lurer på!

jeg har bare lest litt om spirulina til mennesker osv, og det sies jo at det har alle mulige fantastiske effekter, og det skal gi mer energi (som er min grunn til å prøve)

Så kommer jeg over et par artikler om spirulina og hund, der mange anbefaler det. Ink den filmen jeg linker til over.... og der forklarer hun jo dette med næringsstoffer i begynnelsen.

Se de første 2 min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...