SFX Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Gratulerer til Geo, Rim og alle involverte! 1 Siter
HHC Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Grattis til alle som enten har vunnet eller er involverte i en vinner Oppdretter hentet hjem BIM (etter å ha tatt BIR, BIM + veterantittel i Finland sist helg), og fineste onkel Sune ble enda en gang BIS-avl. Stusselig å måtte se på, på Lillestrøm var jeg med i den gruppa selv 2 Siter
Benedicte Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Gratulerer til Geo, Malle, Rim og alle andre 2 Siter
mokken Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Gratulerer så mye til Ingvild, Jeanette & Snøfrost! 1 Siter
MegaMarie Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 4. i championklasse her. Dommeren likte ikke veterinærens klippejobb Gratulerer til alle fornøyde Jeg får være stolt over reisefølget mitt, Ingvild og Geo 2 Siter
Snøfrost Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Nå er resultatene ute på Hunddata og Rim fikk også CK og ble 4. beste tispe av 19 Veldig moro, og ganske stolt over lille "gryntepølsa" som ble Svensk Junior Vinner første gang i "voksen" klasse 9 mnd gammel! 3. beste tispe ble faktisk tanta hennes (på farssiden), men vet ikke om eierne er klar over at hun er det 3 Siter
Guest lijenta Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Gratulere med fine resultter Siter
Fjollebolle Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Gratulerer så mye alle sammen! Siter
Ingvild Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Det var artig å se resultatene i Hunddata. Etter at søster Veli var ferdig i ringen fikk jeg ikke med meg mer av hvordan det gikk med tispene, og mens de andre hannhundene var i ringen var jeg for opptatt med å oppdatere oppdretter til å følge med hvordan det gikk for dem. Men jeg ser jo nå at dommeren har faktisk vært litt småkresen. Ekstra gøy å slå alle åpenhannene! (Det var bare en champion, og han ble BIR.) Geos kritikk for dommer Gunnel Holm: "Jun.hane av bra typ. Ngt spetsigt nos. Bra öron. Borde vara mer hår runt ögonen. Bra front. Välvinkl. Rör sig bra. Bra hårlag." Excellent, CK, 1JKK, svensk juniorvinner 2012 og 2BHK. Fornøyd eier! 6 Siter
Monica123 Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Gratulerer så mye til alle sammen Sonen har fine hunder ja Siter
Gullen Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Skrevet 17. Desember 2012 Sonen har flotte hunder i generasjoner! Gratulerer så mye alle sammen ..og her leste jeg i farten at Sonen har flotte hunder i garasjen.. Gratulerer så mye til alle de flotte Sonenhundene med eiere og oppdrettere! Kjempeflott! Siter
SiriEveline Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Skrevet 17. Desember 2012 Det var artig å se resultatene i Hunddata. Etter at søster Veli var ferdig i ringen fikk jeg ikke med meg mer av hvordan det gikk med tispene, og mens de andre hannhundene var i ringen var jeg for opptatt med å oppdatere oppdretter til å følge med hvordan det gikk for dem. Men jeg ser jo nå at dommeren har faktisk vært litt småkresen. Ekstra gøy å slå alle åpenhannene! (Det var bare en champion, og han ble BIR.) Geos kritikk for dommer Gunnel Holm: "Jun.hane av bra typ. Ngt spetsigt nos. Bra öron. Borde vara mer hår runt ögonen. Bra front. Välvinkl. Rör sig bra. Bra hårlag." Excellent, CK, 1JKK, svensk juniorvinner 2012 og 2BHK. Fornøyd eier! Er det brukskrav for å få cert på kelpie i Sverige? Hadde regnet med litt jubel rundt et evt cert nemlig. Siter
Ingvild Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Skrevet 17. Desember 2012 Er det brukskrav for å få cert på kelpie i Sverige? Hadde regnet med litt jubel rundt et evt cert nemlig. Jepp. I BHK ble det plassert en junior og to åpen, ingen fikk cert. Siter
SiriEveline Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Skrevet 17. Desember 2012 Jepp. I BHK ble det plassert en junior og to åpen, ingen fikk cert. Skjønner Regna med at det hadde blitt nevnt om det gikk til dere nemlig Siter
L8 L Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Skrevet 17. Desember 2012 Gratulerer folkens!! Selv fikk jeg excellent på alle 3 avkommene "mine", den ene hannhunden ble også nr 2 i championklassen med ck og 4.beste hannhund Tispen ble "reserve" i championklassen med ck. Veldig fornøyd med tanke på at det var totalt 123 i rasen! 6 Siter
Solgunn Støvind Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Skrevet 18. Desember 2012 Gratulere alle sammen Siter
Recommended Posts