Frida og fuglehundene Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Jeg har fremkalt ca 100 bilder i 10x15 str, og lurer på hva jeg skal gjøre med de? Jeg vil at de skal vises og henge på veggen, men har ikke helt bestemt meg for hvordan jeg skal gjøre det. Vil helst ikke ha ett bilde i hver ramme, for det blir litt mye med 100 bilder på veggen Noen som har tips til hvordan jeg kan organisere de på en elegant og praktisk måte? Det er stort sett bilder av hundene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Fotoalbum! Har selv et album med bilder av venner og slikt, som jeg synes det er veldig koselig å bla igjennom når det passer seg slik, også kan du kanskje fremkalle de beste bildene på lerret etterhvert. Eller ha 1-4 bilder på veggen til enhver tid og bytte når du vil ha noe nytt å se på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Scrapbooking er kjempegøy i alle fall, ellers kan du jo lage en collage av dem? (og gjerne bruke scrappeteknikker for å gjøre det litt penere) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 12. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Ja, fotoalbum er bra, men hadde håpet å få en del på veggen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 12. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Jeg har tenkt på collage, men litt usikker på hvor pent det blir. Tenkte kanskje å kjøpe flere mellomstore rammer og ha noen bilder i hver, så det feks ikke blir en ramme med maaaange bilder. Jeg må ikke bruke alle de 100 bildene altså, men en del av de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Det finnes mange kule collage-rammer man kan kjøpe, da blir det jo en del ryddigere, samtidig som du får brukt flere bilder her er noen jeg fant i farta, bare for å vise hva jeg mener. http://viewitem.eim.ebay.no/Black-Nona-Umbra-Collage-Frame/150899141644/item http://viewitem.eim.ebay.no/Black-Spira-Umbra-Collage-Frame/150899141573/item http://viewitem.eim.ebay.no/PT-Passport-Collage-Photo-Frame/110917725186/item Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Jeg har laget sånne bildebøker, og de er jo "rammet" inn med fin forside med bilder på. Disse har jeg stående fremme, godt synlig. Får ofte spørsmål om man får lov å se i dem når jeg har besøk Veldig praktisk måte å få vist frem bildene sine på uten å ha 100 bilder på veggen da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 12. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Takk Tavi, den siste der var fin og samtidig ryddig og ikke så dyr Noe sånt noe hadde vært fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 12. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Synd at den siste der var for passbildestr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Synd at den siste der var for passbildestr Ja deeeet tenkte jeg ikke på å sjekke Et par til http://viewitem.eim.ebay.no/Picture-Pockets-Hanging-Mega-80-Photo-Frame-Door-Wall/310338496998/item http://viewitem.eim.ebay.no/Multi-Aperture-Photo-Picture-Frame--Holds-10-X-6X4-Photos/221151104430/item Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 12. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Å, den til å henge på døra der var fin og enkel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Vi har bildelist fra IKEA, hvor vi har flere forskjellige rammer i ulik form og størrelse. Ble egentlig veldig fint, og en kan bytte ut og rearrangere om vi vil, uten at det blir tusen hull i veggen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Jeg syns sånne ting er stilige jeg da, men det kommer jo helt an på hva slags ting du liker og hva slags stil du har: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 12. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Ja, de var fine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Jeg syns sånne ting er stilige jeg da, men det kommer jo helt an på hva slags ting du liker og hva slags stil du har: Hvor er den øverste fra? Hjemmelaget? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Den øverste er fra Pinterest, men jeg fant ikke noe link til originalt blogginnlegg eller hvor den var fra, dessverre. Ser ganske enkelt ut å lage noe lignende om man bruker den som inspirasjon . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
breton Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Jeg har planer om å lage et galleri med kapa: http://akersgatafoto.no/sidemeny/produkter/kapa/ Litt dyrt, men veldig fint synes jeg. Og man kan ta litt om gangen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 13. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Ja, det var fint Breton Takk for tips folkens, det var akkurat noe sånt jeg var ute etter, men ikke helt klarte å se for meg! Og den øverste du linket til IW, den er ikke vanskelig å lage selv nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts