Zitka Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Skrevet 12. Desember 2012 Pinnen holder på å fryse ihjel mener hun selv, og siden jeg ikke synes det er gøy å bare være inne, må vi altså gå inn et komprimiss.. Komprimisset er denne dressen.. Farge spiller ingen rolle, bare det er riktig størrelse.. Pinnen trenger str 452. Sånn ser dressen ut, så at det er ikke er noen tvil Siter
Zitka Skrevet 12. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Desember 2012 De har vist tilbud for tiden, så det aller meste er utsolgt.. Siter
mokken Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Skrevet 12. Desember 2012 De har vist tilbud for tiden, så det aller meste er utsolgt.. Jeg er på jakt etter tilsvarende i grønn, sendte en mld på fb til de. De skal få inn igjen størrelsene som de er tomme for ganske snart Siter
Zitka Skrevet 12. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Desember 2012 Jeg er på jakt etter tilsvarende i grønn, sendte en mld på fb til de. De skal få inn igjen størrelsene som de er tomme for ganske snart Håper det.. Fordi andre steder koster den 1000 kr og det synes jeg er for dyrt å koste på en valp som sikkert vokser ut av den alikevel Siter
Recommended Posts