Teserere Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Skrevet 11. Desember 2012 Altså, jeg vet hvordan jeg endrer språk i stavekontrollen. Jeg har tilogmed endret det permanent til britisk fordi jeg bruker det så mye (bruk som standard). Det er bare det at den hersens pcen min konstant endrer det til amerikansk??? Og da endrer stavekontrollen ord selv uten at jeg har bedt om det, og så blir ordene stavet feil uten at jeg ser at de er feil fordi de ikke har rød strek under fordi de er riktig på amerikansk men ikke på britisk Jai ikke fårstå. Siter
Rotaflor Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Skrevet 11. Desember 2012 Nå har jeg ikke word på pc'en jeg har hjemme, men tipper du har "automatisk gjenkjenning av språk" haket av ett sted i Alternativer. Kan sjekke grundigere i morgen hvis jeg får vite versjon og sånn, men det trengs kanskje ikke Siter
Teserere Skrevet 11. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Desember 2012 Aha! Identifiser språk automatisk. Da fjernet jeg haken så får vi se om det hjelper Takk! Siter
Caro Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Skrevet 11. Desember 2012 Aha kanskje jeg skal prøve det og, min vill bare bli til nynorsk......og når jeg skriver nynorsk vill den bli bokmål....-.- Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.