Jetta30 Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Hei Håper noen kan hjelpe meg. Lurer på om dere kan anbefale meg dekken som kan fungere under førerhundselen for min førerhund og som er lett å bevege seg i? Etter korsbåndoperasjon virker han noe utilpass i kulda vi har nå. Det er en Labrador hannhund. Mulig noe fra Hurrta kunne fungere? Husker det er en nettbutikk i Sverige som selger Hurrta noe billigere, men jeg klarer ikke komme på hva den heter igjen... noen som vet? Takker for tips om dere vet om noe som kan fungere under selen... De fleste vanlige dekken har spenner over ryggen akkurat der selen sitter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 MyOne.se, på Nordbysenteret blant annet, har Hurtta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Hei Håper noen kan hjelpe meg. Lurer på om dere kan anbefale meg dekken som kan fungere under førerhundselen for min førerhund og som er lett å bevege seg i? Etter korsbåndoperasjon virker han noe utilpass i kulda vi har nå. Det er en Labrador hannhund. Mulig noe fra Hurrta kunne fungere? Husker det er en nettbutikk i Sverige som selger Hurrta noe billigere, men jeg klarer ikke komme på hva den heter igjen... noen som vet? Takker for tips om dere vet om noe som kan fungere under selen... De fleste vanlige dekken har spenner over ryggen akkurat der selen sitter... Divinedog.se er billige på hurtta iallefall :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Vi bruker støttebandasjen som vi fikk med etter korsbåndoperasjonen på vår Labrador, når det er kaldt. Et dekken rekker jo ikke så langt ned på beinet så jeg har ikke helt skjønt vitsen med det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta30 Skrevet 11. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Divinedog.se er billige på hurtta iallefall :-) Takk!! Det var Divinedog jeg var ute etter og ikke huska Skjønner at det ikke blir varmt på beinet, men fikk anbefalt dekken når det er veldig kaldt, siden han har feilbelasta ryggen litt også og at han kanskje ville gå litt bedre da. Er avhengig av at han går nokså jevnt og ikke forter seg når jeg går med han i sele. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Ja da skjønner jeg Lykke til med rekovalisensen, er det TPLO eller TTA som har blitt benyttet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta30 Skrevet 12. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Ja da skjønner jeg Lykke til med rekovalisensen, er det TPLO eller TTA som har blitt benyttet? Takk Det er TPLO som er benyttet. Ikke bare bare når en er avhengig av gåevnen... er nesten 10 uker siden operasjonen nå da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Kanskje back on track kunne vært noe? De sier jo at det er spesielt bra for hunder med forskjellige skader og smerter. Det er heller ikke så klumpete som Hurtta (i alle fall er ikke de små størrelsene det, kanskje forskjellen på de store størrelsene ikke er stå stor). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts