Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Heisan!

Hundesonen virker som et trivelig forum som ikke er spesielt opptatt av å hudflette ulike ytringer av ulike hundeeiere! Så her kan man trygt presentere seg selv:-)

Min rase er Golden Retriever. Jeg har i dag to tisper, mor og datter. Jeg har nesten hele livet levd sammen med en golden , dette er absolutt blitt "min" rase.

Jeg har et lite oppdrett under navnet Husbakken. Det har ikke vært mange kull,- så det er en stor begivenhet og utrolig spennende når så skjer.

Hundene mine er først og fremst turkamerater og familiemedlemmer. I tillegg har vi snust på flere aktiviteter,- som agility, lydighet, rally lydighet og spor.

Vi bor langt ute i distriktsnorge og har laaaang kjørevei hver gang vi skal delta på kurs o.l . Til gjengjeld er vi så heldige å ha masse flott natur å boltre oss i.

Jeg har en bijobb som er hunderelatert: Jeg driver en nettbutikk, Hundens Netthandel. Så det blir endel timer med hund i løpet av dagen :thumbsup:

Det var litt om meg,- vil dere vite mer er det bare å besøke hjemmesiden med blogg :wave:

Til slutt et par bilder av snuppene mine :heart:

post-9279-0-04211000-1355135936.jpgpost-9279-0-17243700-1355135960_thumb.jp

post-9279-0-81422100-1355135991_thumb.jp

• Like 3