Guest Hyper_Bærta Skrevet 29. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=111895 SHIT!!! STAKKARS HUND DA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 29. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2005 :-o ekorn dreper hund? men klarte ikke hunden å flykte unna da. :? det der synes jeg var litt rart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 29. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2005 Uff. stakkars hund. Uvanelig at ekorn dreper hunder :-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Hyper_Bærta Skrevet 29. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2005 De rev bokstavelig talt innvollene ut av hunden. Da folk kom løpende til, spredte ekornene seg i alle retningen, enkelte av dem med biter av hundekjøtt i munnen, fortalte den lokale journalisten Anastasija Trubitsina til Moskva-avisen Komsomolskaja Pravda. Stakkars vovvse da.. En hel flokk og greier og da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nokia Skrevet 29. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2005 Så det der.. Stakkars dyr Hvis det var sant da :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 29. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2005 Det virker litt rart... Jeg har aldri hørt om ekorn som arbeider i flokk. Jeg trodde heller ikke at de ville gått rundt med kjøttbiter i munnen :? Dakar hund uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 29. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2005 Leste det tidligere i dag. Stakkars hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 29. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2005 trudde det var en spøk først jeg... syntes det her var litt rart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 29. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2005 hmm. det var da merkelig. Groteskt ja, og merkelig. :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 29. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2005 Æsj.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 29. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2005 Uffa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 29. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2005 Høres veldig merkelig ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar