Anette Skrevet 26. Desember 2012 Rapporter Skrevet 26. Desember 2012 Om dere ser på sonen.corgilicious. Net så står det vel beskrivelse der også. Er der vi har hatt sonen mesterskapet :-) Siter
Monica123 Skrevet 26. Desember 2012 Rapporter Skrevet 26. Desember 2012 Om dere ser på sonen.corgilicious. Net så står det vel beskrivelse der også. Er der vi har hatt sonen mesterskapet :-) Kommer ikke inn så ringer bare deg eller Marianne jeg om vi skulle kjøre oss vill :angel: Siter
Rødhette&Ulven Skrevet 26. Desember 2012 Rapporter Skrevet 26. Desember 2012 Tenker jeg putter bombigutten og et par vedskier i bilen og møter jeg også. Blir vel første gang jeg hilser på de fleste. Anette, følg med på tlf, mulig jeg og må ringe for veibeskrivelse Siter
Anette Skrevet 26. Desember 2012 Rapporter Skrevet 26. Desember 2012 Kan gi deg kartet når jeg kommer hjem Monica. Passerte drammen nå :-) Og bare å ringe ja. 97106606 om flere sliter med å finne frem. Siter
Monica123 Skrevet 26. Desember 2012 Rapporter Skrevet 26. Desember 2012 Er det fler enn Janka som skal ta med ved eller skal jeg ta med også hvis vi skal brenne bål da? Siter
Anette Skrevet 26. Desember 2012 Rapporter Skrevet 26. Desember 2012 Er det fler enn Janka som skal ta med ved eller skal jeg ta med også hvis vi skal brenne bål da? http://goo.gl/maps/al4WI Man følger skiltene til Bogstad Camping, passerer campingen ved å ha den på høyre hånd (statoil også), og en golfbane på venstre, følger sørkedalsveien utover, man kommer ned til bogstadvannet og fortsetter forbi bogstad gård, etter et par svinger så er det en parkeringsplass på høyre hånd hvor du ser et lite rødt hus med retrieverklubben på. Et annet kart bare: http://kart.gulesider.no/m/pMWaM 1 Siter
Monica123 Skrevet 26. Desember 2012 Rapporter Skrevet 26. Desember 2012 Da har jeg skrivd ned vei forklaringen så da satser jeg på at vi finner frem :angel: 2 Siter
Recommended Posts