AnnikenK Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Det er vel forskjell på å klage uten å ha prøvd og ha prøvd og det funker fortsatt ikke....? Man trenger faktisk ikke å tolke at alt er ment på seg sjøl.. Det blir ganske fånyttes og diskutere når du ikke klarer å lese hva du selv skriver Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Hva er cache? Jeg har vært inne på innstillinger, slettet logg, infokapsler og data (noe som jeg i min uvitenhet trodde var det samme som cookies o.l.) Det rare er at når jeg trykker for å quote et innlegg, så kommer det opp den vanlige "rammen" som forteller at jeg har quotet x antall innlegg, men når jeg skal svare er de ikke med. Er det bare å trykke enter inni quoten for å dele den opp?-test. Om det har noe med det ajax greiene du skrev i AN tråden, så burde jo det gå an å endre? Det er jo flere som bruker iPad - uten at jeg kan påstå at de har samme problemer som meg?? Krutsi: Jeg har faktisk gjort det jeg har fått beskjed om, men det virker fortsatt ikke, så den kommentaren kan du putte et vist sted... Multiquote-test. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Er det bare å trykke enter inni quoten for å dele den opp?-test. - NAILED IT!! Hvordan får jeg til å dele opp en quote? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Jeg har fortsatt problemer med redigering jeg. Alle symbolene er gjennomsiktige og går ikke an å trykke på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Jeg har fortsatt problemer med redigering jeg. Alle symbolene er gjennomsiktige og går ikke an å trykke på... det er ikke relatert til den feilen "alle" har. Kan du legge ved skjermbilde? og operativsystem sitter du på og nettleser versjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Har også den feilen Teserere har. Bruker FF.Slik ser det da ut hos meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Har også den feilen Teserere har. Bruker FF. Slik ser det da ut hos meg. trykk på den lille bryteren øverst til venstre der, så ordner det seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Men jeg får jo ikke til å laste opp bilder! Knappen er gjennomsiktig! Jeg ser den svakt, men kan ikke trykke på den...IE9, vista. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Men hvordan deler man opp en quote? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 trykk på den lille bryteren øverst til venstre der, så ordner det seg Haha, sånn ja! Var ikke verre enn det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Hæ, så enkelt? Hvem i all verden har trykket på den knappen??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Hæ, så enkelt? Hvem i all verden har trykket på den knappen??? Jeg vil anta deg er jo lett å komme borti da er en lysbryter Haha, sånn ja! Var ikke verre enn det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Næsh, det vakke meg! Må ha vært julenissen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Men hvordan deler man opp en quote? Du bare trykker enter der du vil dele den . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Du bare trykker enter Her trykket jeg enter og nå kan jeg få det til å se ut som det er du som skriver dette. Mari, du er ei skikkelig drittkjerring!! Død over deg! Død over deg! Du er som en liten fjert bare. En illeluktende lurefjert. der du vil dele den . Det funket ikke hos meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Det funket ikke hos meg. joda,først trykket jeg masse enter, så gikk jeg opp til toppen rett under Det funket og trykket enter også enter igjen! så funka det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 joda,først trykket jeg masse enter, Mari har trykket enter enter enter enter! så gikk jeg opp til toppen rett under Det funket og trykket enter også enter igjen! så funka det test 3.0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 joda,først trykket jeg masse enter, så gikk jeg opp til toppen rett under Det funket og trykket enter også enter igjen! så funka det Dude, NO!! Siri har helt rett, Sonen hater meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Hæ, så enkelt? Hvem i all verden har trykket på den knappen??? Jeg ser fortsatt ikke quote-koden i Firefox, siste versjon (Windows 7, ikke mobil). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Jeg ser fortsatt ikke quote-koden i Firefox, siste versjon (Windows 7, ikke mobil). Er ingen kode lengre, om du ser på skjermbildene over så er det nye grafisk ting. Slett cache og cookies så skal den komme. og restart browseren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Er ingen kode lengre, om du ser på skjermbildene over så er det nye grafisk ting. Slett cache og cookies så skal den komme. og restart browseren. Jeg har faktisk reinstallert maskina siden "problemet" oppstod... Hm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Jeg har faktisk reinstallert maskina siden "problemet" oppstod... Hm. det ble fikset istad da evnt må du legge ved skjermbilde om hva ditt problem er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Jeg skjønner ikke en dritt. Ikke veit jeg hva cache er og ikke veit jeg hvordan men stenger en nettleser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Hah! Nå har jeg reinstallert alt på iPaden, men quoting virker ikke. Det eneste jeg oppnådde var å fjerne alle kontakter, bilder, musikk og apps (både betalte og gratis), ja absolutt alt ble borte Nå håper jeg bar det ble lagret på pc'en, så jeg slipper å kjøpe det igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 det ble fikset istad da Tester. evnt må du legge ved skjermbilde om hva ditt problem er. Klarer. Jeg skjønner ikke en dritt. Ikke veit jeg hva cache er og ikke veit jeg hvordan men stenger en nettleser? Gjorde ikke en dritt. Hah! Nå har jeg reinstallert alt på iPaden, men quoting virker ikke. Det eneste jeg oppnådde var å fjerne alle kontakter, bilder, musikk og apps (både betalte og gratis), ja absolutt alt ble borte Apple suger. Nå håper jeg bar det ble lagret på pc'en, så jeg slipper å kjøpe det igjen Dere må løsne på humøret. BAM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts