Artemis Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Skrevet 6. Desember 2012 http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Hund-fastklemt-under-bil-2808635.html Siter
Wednesday Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Skrevet 6. Desember 2012 Æsj. Blir like imponert hver gang noen klarer å kjøre ned folk (og dyr) i fotgjengerfelt! Siter
Toril Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Skrevet 6. Desember 2012 Huff,håper det går bra med alle tre! Siter
Zoey Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Skrevet 6. Desember 2012 Ååh.. Jeg blir så sint når jeg hører sånt! Ulykker kanskje selv den beste, det er det ingen tvil om, men når du kjører ned folk i FOTGJENGEROVERGANGEN midt på lyse dagen så burde man vel kanskje vurdere risikovurderingen man gjør i trafikken...? Godt politiet har beslaglagt førerkortet, og håper virkelig det går bra med Lille MY..! Siter
Lola Pagola Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Skrevet 6. Desember 2012 Skummelt altså. Jeg går sjeldent over veien før jeg VET at bilføreren stopper, selv om noen sikkert blir irritert på det, må stoppe selv om de kanskje egentlig ikke hadde trengt det osv... Siter
Recommended Posts