Pingo Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Noen som har erfaring med Julius K9 sine seler, som man kan feste kløvvesker på??? Jeg skjønner at de sikkert ikke er så gode som de dyre kvalitetskløvene, men å betale 2000,- for en sånn kløv frister ikke akkurat nå... http://julius-k9.com...uemart&Itemid=1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 De funker nok ok som "bykløv", men jeg synes selen sitter dårlig på mange hunder. Vurderte den til Kovu, men fant heldigvis en Ruffwear som passet til slutt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 OT, men: Large blir vel for stort? For vi har en gresshoppa kløv som er brukt 2 ganger (typ for å teste) som vi planlegger å kvitte oss med for en billig penge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 2. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 De funker nok ok som "bykløv", men jeg synes selen sitter dårlig på mange hunder. Vurderte den til Kovu, men fant heldigvis en Ruffwear som passet til slutt. Ja.... jeg trenger ingen "Lars Monsen kløv" men noe midt i mellom, ikke helt bykløv med plass og mulighet for belastning til nistepakke liksom... Jeg liker ikke Ruffwear selene eller kløvene, synes det er så mye "g reier" på dem, også synes jeg kløvveskene kommer for langt bak på dem, at de ikke blir liggende over skuldre, men heller bak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 2. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 OT, men: Large blir vel for stort? For vi har en gresshoppa kløv som er brukt 2 ganger (typ for å teste) som vi planlegger å kvitte oss med for en billig penge Ja,alt for stort desverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 den kløven hadde ikke jeg lasta noe serlig vekt i på hunden min ihvertfall. All vekta fra kløvveskene ligger jo på den stroppen over ryggen? Og ingen mulighet til å spenne dem ut? Nå har jeg ikke sett den annet enn på de bildene der, men det ser ut som en av de aller dårligste kløvene jeg har sett. Ingen god fordeling av vekta i kløvveskene. Da hadde jeg heller tatt ruffwear tror jeg. Selv om jeg ikke syns de er spesielt gode heller. Men skal du bare ha med en matpakke og noen ekstra votter, så har det selvfølgelig lite å si Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Har brukt vår litt, helt ok med null vekt i (bare for å gi knøttet noe ekstra å tenke på når han braser gjennom skogen), men dessverre veldig ustabil når det ble noe som helst vekt i. Man får jo gresshoppa for en billig penge på div nettbutikker, om jeg ikke tar helt feil? Julius k9 med kløv koster endel det og, så er vel ikke så mye mer i pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 2. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Hm... da er det tydeligvis ikke noe... Har prøvd gresshoppa sine og de sitter ikke så bra på, enten er de for små i halsen, eller for dype lommer i veskene om jeg går opp en str. Så da får det bli en skikkelig litt dyrere en, hadde bare håpet jeg slapp unna det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Vi bruker sele fra Julius K-9, men vi kjøpte ikke med kløv (vi har 2-3 andre kløv). Kløven på Julius K-9 festes både til den stroppen over ryggen og til bryst-delen. www.dobscot.no som selger (og har eneimport) av dette merket i Norge (de bruker å ha stands på mange utstillinger i hele landet). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 2. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Takk. Kan jo evt ta en titt på sakene ved neste anledning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 OT, men: Large blir vel for stort? For vi har en gresshoppa kløv som er brukt 2 ganger (typ for å teste) som vi planlegger å kvitte oss med for en billig penge Hvor "large" er largen? Er det en ok kløv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Viss du ikke skal ha noen super fancy, splitter ny kløv, se på finn.no. Jeg fikk tak i kløv der til varga for 400kr, brukt, men hel. Ang gresshoppa kløv så er ikke den i nerheten av og være verdt pengene den koster, den er bare udugelig. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Hva med kennel sin kløv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Har ikke helt styr på hvor store vofsene dine er, men blir en kløv som passer Aussie for stort? Jeg skal selge den ene jeg har laget.. Den til venstre på bildet.. Ps: Helt ny og ubrukt- bare hatt på for bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 3. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Hun er ganske mye smalere enn en Aussie, så hun blir nok for liten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2012 Har ikke helt styr på hvor store vofsene dine er, men blir en kløv som passer Aussie for stort? Jeg skal selge den ene jeg har laget.. Den til venstre på bildet.. Ps: Helt ny og ubrukt- bare hatt på for bilder kanskje den passer doffen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 kanskje den passer doffen? Ikke i dag tror jeg, men når han blir litt eldre så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 vi har bare sela, synes den sitter kjempe godt på dobermann våres. vi har ikke kløv, men tenker vi skal prøve det. sånn at vi har en lett kløv i innlæringa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mafreli Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2012 Vi bruker sele fra Julius K-9, men vi kjøpte ikke med kløv (vi har 2-3 andre kløv). Kløven på Julius K-9 festes både til den stroppen over ryggen og til bryst-delen.www.dobscot.no som selger (og har eneimport) av dette merket i Norge (de bruker å ha stands på mange utstillinger i hele landet). Ovennevnte leverandør er ikke eneimportør av Julius K9-produkter i Norge. Finnes flere butikker som selger produktene og Mafreli Hundeshop som også importerer direkte fra produsent. Ta en titt på www.mafreli.no/shop. Vi prøver å holde hyggelige priser på kvalitetsprodukter. Alle produktene vi tar inn er testet og utprøvd på våre Boerboel'er :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts