Margrete Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Hvor er den hen? Leter og leter, men finner ikke annet enn julehistorien til Soppen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Er det kalender da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 2. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Er det kalender da? Den er jo sponset etter hva jeg forsto, og svar og slikt skulle sendes inn til julenissen. Historien til Soppen har jo ikke noen spørsmål vi kan vite svaret på (med mindre vi er morderen da) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Den er jo sponset etter hva jeg forsto, og svar og slikt skulle sendes inn til julenissen. Historien til Soppen har jo ikke noen spørsmål vi kan vite svaret på (med mindre vi er morderen da) Kalenderen er bygget inn i krimmen, slik at enkelte dager er det oppgaver som skal løses og sendes inn svar på, men ikke hver dag. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Margrethe da, det er jo DU som har kidnappet nissen! Det tok litt tid før jeg skjønte det også. Men det er altså ikke oppgaver hver dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Stemmer som de sier, at krimmen har erstattet kalenderen, og det vil være oppgaver man skal løse, enkelte dager. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts