Gå til innhold
Hundesonen.no

Vil være hundegåer/hundepasser - Tromsø


Thalamus
 Share

Recommended Posts

Jeg er som mange andre en fattig student som kunne trengt en ekstra slant. I tillegg har jeg dratt fra alle dyrene mine for å studere og merker jeg savner å ha dem rundt meg. Jeg tenkte derfor at en fin løsning kunne være å tilby mine tjenester som hundegåer og/eller hundepasser, spesielt ettersom en deltidsjobb ikke er aktuelt.

Dette blir da i Tromsø, så jeg ser for meg at de fleste ikke har noe imot å slippe en "unødvendig" tur ut laught.gif

Jeg var "profesjonell" dyrepasser i min tid, og kan godt passe hunder(og andre dyr) en helg, en uke eller lenger. Så lenge det også inkluderer huset, ettersom utleier ikke tillater dyr.

Det blir litt blandede signaler siden jeg poster dette før desember, men ikke kan "begynne jobben" før etter jul, men sånn går det når man ikke får sove og heller kommer opp med fantastiske jobbideer :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21 år, studerer på UiT. Jeg har hatt hund og katt hele livet, for tiden har jeg to av hver i tillegg til diverse andre dyr.

Min "første" jobb gikk ut på å passe på seks ulvehunder, tre katter og noen gjess over varierende lengder av tid. Den hadde jeg vel i litt over et år, og alle dyrene overlevde. Jeg tror til og med noen av dem likte meg.

Nå er jeg ganske gjerrig, men vet ikke så mye om hva som er vanlig pris for dette. Ser de fleste på forumet her sier 100-200,- døgnet, med mindre det er flere/vanskelige dyr. Legger meg vel på den prisen. Tur burde jo være billigere, så rundt hundrelappen kanskje. Turen blir på rundt en time da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Vet det hær e ei stund siden du la ut... enda interessert i passe/lufte hund??:)

ote name="Thalamus" post="1385550" timestamp="1354332807"]

Jeg er 21 år, studerer på UiT. Jeg har hatt hund og katt hele livet, for tiden har jeg to av hver i tillegg til diverse andre dyr.

Min "første" jobb gikk ut på å passe på seks ulvehunder, tre katter og noen gjess over varierende lengder av tid. Den hadde jeg vel i litt over et år, og alle dyrene overlevde. Jeg tror til og med noen av dem likte meg.

Nå er jeg ganske gjerrig, men vet ikke så mye om hva som er vanlig pris for dette. Ser de fleste på forumet her sier 100-200,- døgnet, med mindre det er flere/vanskelige dyr. Legger meg vel på den prisen. Tur burde jo være billigere, så rundt hundrelappen kanskje. Turen blir på rundt en time da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...