Dunkereier Skrevet 29. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 Jeg har lenge tittet på Haldenstøver, men så fikk jeg hilse på ei trivelig lita dunkertispe her for en stund tilbake, og ble vel litt småforelska Lyng ser helt nydelig ut Har ingen erfaring med Haldenstøver selv, men har hørt mye bra De trenger jo mer drahjelp i forhold til å bevare rasen enn dunkeren gjør for øyeblikket, men velger du norsk har du uansett gjort et bra valg, synes nå jeg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 29. November 2012 Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 Velkommen til forumet Thea Lyng er så søt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 30. November 2012 Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 Har ingen erfaring med Haldenstøver selv, men har hørt mye bra De trenger jo mer drahjelp i forhold til å bevare rasen enn dunkeren gjør for øyeblikket, men velger du norsk har du uansett gjort et bra valg, synes nå jeg Ja, gubben har vært inne på både finne og russer, men jeg har gjort det klart at her i huset blir det bare norsk (hvis man ser bort i fra de 4 shibaene som er i hus ) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 30. November 2012 Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 Lyng er helt nydelig, og jeg håper du får til å bruke han som terapihund, jeg, tenk for en fantastisk reklame for rasen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dunkereier Skrevet 3. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Lyng er helt nydelig, og jeg håper du får til å bruke han som terapihund, jeg, tenk for en fantastisk reklame for rasen! Hihi, takk for det! Det håper jeg og, og om ikke han, så kanskje en annen dunker. Planer, planer, hehe! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts