Pajko Skrevet 27. November 2012 Rapporter Skrevet 27. November 2012 Født d. 22/11-09 Stamtavlenavn: Bingo Kaldenavn: Pajko, efter tegneserietrolden Pajko tegnet af Peter Madsen Forældre: Far: Amazing også Achteraf SECH, DKCH06, KBHV08 Mor: Baschko's Evita HD: A/A AD: 0/0 Patella lux: fri Det første billede jeg fik af Pajko, 2 uger gammel 8 uger og på vej hjem Pajko er en dejlig hund, men han har også sine problemer... Pajko har aldrig været ret god til hundesprog, og det har givet nogle knubs som valp. Det betyder at han i dag ikke kan lide andre hanhunde, og skal bruge lang tid på at se andre hunde an... Men han er dejlig! Og jeg ville ikke bytte ham væk for noget. Pajko ELSKER sne Pajko er lige blevet 3 år, og vi kæmper videre med hans små issues - han er smuk, dejlig og meget kærlig overfor hunde og mennesker han kender - fremmede not so much... Han har fået to dejlige tanter, som har været med til at udvikle ham rigtig godt i positiv retning Smuksakken et par dage efter hans tre års fødselsdag Vi har kæmpet meget med at ignorere hanhunde, og tage kontakt til mig, når vi skal træne... Det har vi trænet siden han var 9 uger og vi startede til træning - og nu er det begyndt at virke rigtig godt (sammen med en kemisk kastration). Faktisk går det så godt, at vi i weekend vandt klubmesterskabet i både Rally O og agility Vi var ikke hurtige i agility - vi er lige startet - men vi havde en fest og blev ikke disket. Jeg er så stolt af ham, og han bliver mere og mere selvsikker for hver gang vi har været til agility, så det håber jeg meget vi kan forsætte med, når vi flytter til Norge til august! Et par AG billeder fra weekends klubmesterskab. Pajko og hans præmiere Siter
Irenen Skrevet 27. November 2012 Rapporter Skrevet 27. November 2012 Du er ikke alene om å ha en hannkooiker som ikke liker andre hannhunder Men nydelig er han 1 Siter
Shlush Skrevet 27. November 2012 Rapporter Skrevet 27. November 2012 nydelig :-) han har et snilt uttrykk. 1 Siter
Pajko Skrevet 28. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 28. November 2012 Du er ikke alene om å ha en hannkooiker som ikke liker andre hannhunder Men nydelig er han Nej, jeg kender ikke rigtig nogen kooikerhanner som har et super godt forhold til andre hanhunde... Derfor skal jeg heller ikke have kooiker igen eller hanhund... Siter
Pajko Skrevet 28. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 28. November 2012 Og tak for de pæne ord! Siter
LinL Skrevet 28. November 2012 Rapporter Skrevet 28. November 2012 Kooikeren er nyydelig den, Pajko er virkelig en flott herremann! 1 Siter
Pajko Skrevet 28. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 28. November 2012 Kooikeren er nyydelig den, Pajko er virkelig en flott herremann! Tak Jeg plejer at sige, at det er så godt han er flott, for han er virkelig rar... hi hi.. 2 Siter
Pajko Skrevet 3. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Desember 2012 Pajko har været på tur med sine aussie-veninde Gracie Siter
Pajko Skrevet 6. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Desember 2012 Vi har været i skoven, og i dag var solen også taget med Photoshoot gone wrong... he he.. Min elske hund Flying kooiker 1 Siter
Guest LXT Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Skrevet 6. Desember 2012 Fine bilder av nydelige Pajko! Siter
Annegru Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Så fin han er! Han ser ut som en lykkelig hund 1 Siter
Guest LXT Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Så fin han er! Han ser ut som en lykkelig hund Enig, han ser veldig tilfreds ut, og veldig glad i mamsen sin Siter
Pajko Skrevet 7. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Så fin han er! Han ser ut som en lykkelig hund Mange tak Jeg tror faktisk også at han er lykkelig nu... Enig, han ser veldig tilfreds ut, og veldig glad i mamsen sin Tak! Ja, han er meget glad i mig, især efter den kemiske kastration er han blevet meget kærlig Lige sådan som jeg havde drømt om - det har også taget 3 år, at få det sådan.... Og efter jeg har accepteret at han ikke skal snakke med ALLE hunde, har han fået det meget bedre... 2 Siter
Guest LXT Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Mange tak Jeg tror faktisk også at han er lykkelig nu... Tak! Ja, han er meget glad i mig, især efter den kemiske kastration er han blevet meget kærlig Lige sådan som jeg havde drømt om - det har også taget 3 år, at få det sådan.... Og efter jeg har accepteret at han ikke skal snakke med ALLE hunde, har han fået det meget bedre... Det høres bra ut. Noen ganger er det det som blir en bedre løsning Siter
Pajko Skrevet 17. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Desember 2012 Pajko var ude og lege med min kusines breton tæve på 2 år, Sigga. De hyggede sig bare rigtig meget Videoen er Pajko og Sigga som leger... Og jeg er bare så stolt af ham, at han ikke blev hidsig, når legen blev for voldsom, men sagde stop på en okay-pæn måde! The killer breton Tangloppen, som leder efter mus på stranden. Hi hi! De diskuterer om de skal lege noget mere, men Pajko siger, at det skal de ikke... og legede punker Min agilityvuf Sigga Pajko Hygge hjemme i lejligheden 1 Siter
Irenen Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Skrevet 19. Desember 2012 Den bretontispa var ganske lik en kooiker Flinke Pajko! 1 Siter
Pajko Skrevet 19. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Desember 2012 Den bretontispa var ganske lik en kooiker Flinke Pajko! Ja, ganske lik... Hun er bare så fin! Jeg vil også have en breton tispe Fininger Tak :rolleyes2: Siter
Pajko Skrevet 30. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Desember 2012 Pajko har været på stranden med Sigga i dag 3 Siter
Guest LXT Skrevet 30. Desember 2012 Rapporter Skrevet 30. Desember 2012 Awww, susser og greier! Siter
Pajko Skrevet 9. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Januar 2013 Pajko og jeg har trænet apport... Vi er ikke ret gode til det, men nu henter han og aflevere på "slip" kommando Siter
Recommended Posts