Linda=D Skrevet 24. November 2012 Rapporter Share Skrevet 24. November 2012 I går gikk jeg og Mike tur med Tonje og hunden Rikke. Vi ble kjent i fjor via Tønsberg hundetreff.Har ikke møtt hverandre så ofte pga avstanden, men nå som jeg har flyttet er det bare 5 minutter med buss mellom oss så da blir det nok litt turer og treff fremover. Mike og Rikke gikk veldig godt overens. Rikke fikk til og med lurt med Mike på å løpe tulling. Mike følger trenden og har ordnet seg en movember bart Nydelige Rikke har blitt “stor” og flott siden sist jeg så henne Barskeste hunden min;-) Full fart En liten vannglad hund Tonje og Rikke sammen Mike tigger godbiter i kjent stil Skeptisk? Godbitsøk Heeeey du glemte votten din muttern 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 24. November 2012 Rapporter Share Skrevet 24. November 2012 Litt av et utrykk på gårdshunden Ser så forskrekket ut Nydelige hunder da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 24. November 2012 Rapporter Share Skrevet 24. November 2012 Ååå, lille Rikke jo! Hu er knallsøt hu Flotte bilder, og Mike var ganske så fin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 19. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2013 Oi, se der har vi lille rikkemor jo! Fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 20. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2013 (endret) Å! Rikke! Hun er så herlig Edit: Og Mike ser herlig ut han også, Linda=D Endret 20. Juni 2013 av Annegru Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts