Lola Pagola Skrevet 16. November 2012 Rapporter Share Skrevet 16. November 2012 Hvor får jeg kjøpt ett billig og bra canvasbur? Altså ett som ikke koster oppimot 2000 kr... helst under en tusenlapp. Kriterier: Stort (god plass til en dalmatinergutt.) Solid, altså må tåle et krafs eller ti Takluke Må kunne lukke alle kanter, altså ikke bare "myggnetting" , bør kunne trekke ned canvas over i tillegg. Et pluss er om det er enkelt å sette opp. Er litt usikker på om jeg vil ha med eller uten stenger, men med er vel sikkert best. Noen som har noen forslag og anbefalinger? Gjerne link til nettbutikk. Må være en som ikke bruker ukesvis på levering, bør være her i løpet av neste uke nemlig (før mandagen.) Tror det er en buddy her i byen så skal sjekke der, men de pleier ikke være så gode på pris synes jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 16. November 2012 Rapporter Share Skrevet 16. November 2012 Dersom buddy fortsatt selger den typen eg kjøpte der, så er det netting på alle sider, uten mulighet til å trekke kanvas over. Ellers er det gode og solide bur, lette å slå opp. Mener prisen var ca 1000,- for ett bur som er 90cm langt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 16. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. November 2012 Dersom buddy fortsatt selger den typen eg kjøpte der, så er det netting på alle sider, uten mulighet til å trekke kanvas over. Ellers er det gode og solide bur, lette å slå opp. Mener prisen var ca 1000,- for ett bur som er 90cm langt. Ah dumt da... var på den andre dyrebutikken som er i byen, der kostet det størtste 1500, og det var og bare netting. Så da går jeg for buddy sitt isåfall, bedre pris. Husker du om det har takluke? Det er jo ikke verre enn at jeg henger tepper foran, men hadde vært mest praktisk med "gardiner"... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 16. November 2012 Rapporter Share Skrevet 16. November 2012 http://www.propet.se/hund/hundburar/canvasbur-c-169-1.aspx 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 16. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. November 2012 Ooh! Takk! Det var jo fine priser da! edit: svensk ja, da blir det vel muligens toll og lang leveringstid da :/ 2XL - 92x64x64cm 3XL - 102x69x69cm GIGANT - 122x82x98cm Gigant blir kanskje litt stort... er 3xl passe tro? Er så dårlig til å se for meg, og har ikke målebånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 16. November 2012 Rapporter Share Skrevet 16. November 2012 Ah dumt da... var på den andre dyrebutikken som er i byen, der kostet det størtste 1500, og det var og bare netting. Så da går jeg for buddy sitt isåfall, bedre pris. Husker du om det har takluke? Det er jo ikke verre enn at jeg henger tepper foran, men hadde vært mest praktisk med "gardiner"... Det har takluke ja Måtte ha det til min burhatende eurasier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 16. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. November 2012 Takk! Sånn bortsett fra at det ikke har gardiner ser det jo greit ut. Skal se om de har det på buddy i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts