Gå til innhold
Hundesonen.no

Chicka oppdatering


Renate A

Recommended Posts

Nå har Chicka begynt å bli bedre i ryggen sin og idag har hun gått på en 45min tur, gjett om både hund og eier syntes det var deilig. =D>

Det går ikke fort og ALT skal snuses på, for det har skjedd mye på den drøye månden hun har vært syk, også skal det tisses, tilslutt var det kun noen få dråper hun fikk presset ut gitt. :lol:

Turen vi tok idag tar egentlig 30min, mens vi var ute i 45min, men hun klarer iallefall og gå på tur og det er jeg overlykkelig over. =D>

Har begynt å trene litt LP igjen også, men kun innkalling, hvor hun kommer inn i skritt, stå og bli i 2min før hun blir kallt inn og kontakt trening.

Dette holder i masse vis, for jeg merker det er godt å begynne fra scratch igjen i alle momentene og bygge dem opp igjen, da blir de jo mye sikrere også. ;)

Utpå våren skal jeg melde oss på et spor kurs, kjekt å lære dette skikkelig også.

Jeg vet ikke hvordan det går med LP ennå, det får helsen til Chicka bestemme, men hadde vært morro om vi fikk startet klasse 1 og fått opprykk.

Men som sagt det må helsa bestemme, jeg tar ikke sjangs på at hun slenger seg ned i dekk ennå iallefall. :oops:

Syntes bare det er så utrolig deilig at jenta begynner å bli frisk igjen og at hun viser glede når vi trener.

Går det ikke å trene lenger så får hun pensjoneres til kun turhund. :roflolk

Det som er viktigst for meg er at Chicka lever et godt liv og trives.Love

chijulaften.jpg

Chicka på julaften foran brannstasjonen.

kaichi.jpg

To gode venner, Chicka og broren min på julaften.Love

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du dem nå??

Leking skal hun få lov til å vente med, tar ikke sjangsen på at hun strekker seg en gang til... :?

Jepp ser de nå! Kjempe fine!!! =D>

Tequila er ikke den som leker så mye med hunder på Chickas størrelse så tror ikke det hadde vært noe problem.. Men kanskje greit å vente litt for sikkerhetsskyld...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp ser de nå! Kjempe fine!!! =D>

Tequila er ikke den som leker så mye med hunder på Chickas størrelse så tror ikke det hadde vært noe problem.. Men kanskje greit å vente litt for sikkerhetsskyld...!

Hun har vært sammen en liten Dachs, det gikk bra, men merket på Chicka at hun var veldig forsiktig med seg selv og at det ikke skulle skje noe med hun. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...