jaktlykke Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 ...fordi opplastningskvoten min er fylt (14.65 MB er jo ikke så mye akkurat). Har ikke lagt inn så himla mange bildene - de er 800x600 og det burde vel holde? Eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Da må du nok gå over til andre løsninger som f. eks Photobucket. Hvert medlem har ikke så stor plass siden det koster mye i serverplass om alle skal ha f. eks 1g hver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Som nevnt over - last opp bildene dine på Photobucket og lim inn linken her til bildet som begynner med IMG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 10. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Kan jeg bruke imageshack.us i stedet siden det er den jeg bruker når jeg laster opp på andre forum? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Ja, du kan bruke hvilken du vil . Så lenge du har direktelinken til bildet (som slutter på .jpg) så kan du lime den inn med bildeknappen her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Vi har faktisk skrudd opp kvoten en del alt, men mye bilder så burde man bruke eksternt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 10. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Nå har jeg brukt photobucket som dere anbefalte og kopiert linkene slik jeg skulle. Jeg får beskjed om at jeg har brukt opp 9.78 av 14.65 MB, så det er jo ikke så mange flere bilder i tråden jeg kan ha før det er full stopp igjen? Bildene er allerede skalert ned i picasa før opplastingen til photobucket så hva er det jeg gjør feil? For jeg har nå tre sider med tilsammen 38 bilder. Andre har over 100 bilder i sine tråder... hva gjør jeg feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Nå har jeg brukt photobucket som dere anbefalte og kopiert linkene slik jeg skulle. Jeg får beskjed om at jeg har brukt opp 9.78 av 14.65 MB, så det er jo ikke så mange flere bilder i tråden jeg kan ha før det er full stopp igjen? Bildene er allerede skalert ned i picasa før opplastingen til photobucket så hva er det jeg gjør feil? For jeg har nå tre sider med tilsammen 38 bilder. Andre har over 100 bilder i sine tråder... hva gjør jeg feil? Vi andre legger bildene våre på photobucket, picasaweb, facebook ol og deretter linker de hit istedenfor å laste de opp til sonen. Vi har desverre ikke plass til å hoste alles bilder på sonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Du bruker wordpress, sant? Det du da gjør er å lage en side til i wordpress som du kaller akkurat hva du vi. Min heter bare "diverse". På denne siden har jeg et album med alle de bildene jeg har lyst til å poste på sonen, men som jeg ikke har liggende på facebook eller bloggen generelt. Denne siden er da ikke linket til menyen på hjemmesiden/bloggen, men den finnes jo allikevel også trykker jeg bare her, og plotter inn bildenettadressen til hvert enkelt bilde: Sånn ser "diverse-siden" min ut: http://irenen.com/?page_id=1132 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts