SoppenCamilla Skrevet 9. November 2012 Rapporter Skrevet 9. November 2012 Året er 2012, og det er igjen på tide for sonisenes storet begivenhet - Sonenjuletreffet. I år holdes det i palasset til Siri og Willy. Sonisene ankommer med en gnist i øynene, klare til alle utfordringene som står foran dem, denne desembermåneden. De skal trene, lage rebusløyper, gå lange turer, og noen har til og med tenkt seg en tur til Sverige på utstilling! Ski skulle ståes på, akebrett skulle sittes på, hunder skulle trekke, folk skulle bli trukket. Appelsiner og Kvikk Lunsj skulle spises, kakao skulle drikkes. Eller, det var det sonisene trodde. Hyl høres langveisfra. Det tilsynelatende idylliske palasset har mange hemmeligheter når mørket senker seg. En forsvinning, et brev fra kidnapperen? Merkelige skikkelser i mørket, underlige hendelser. Ingen vet hva som skjer, eller hvorfor. Følg med på årets store begivenhet - Mysteriet på Hundesonen. For de av dere som ikke fikk med dere siste krim, eller som vil lese den igjen, eller som ikke klarer å vente på årets krim, og som MÅ ha noe å finne på, se her! 15 Siter
Malamuten Skrevet 9. November 2012 Rapporter Skrevet 9. November 2012 Så flink du (dere?) er *spennende* Siter
SoppenCamilla Skrevet 9. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. November 2012 Bildene (bortsett fra det første) er det Siri som har tatt, helt autentisk, hjemmefra selveste sonentreff-stedet! 8 Siter
Siri Skrevet 9. November 2012 Rapporter Skrevet 9. November 2012 Jeg frykter varige mèn etter dette... 7 Siter
Tøfflus Skrevet 9. November 2012 Rapporter Skrevet 9. November 2012 For de av dere som ikke fikk med dere siste krim, eller som vil lese den igjen, eller som ikke klarer å vente på årets krim, og som MÅ ha noe å finne på, se her! Nå har jeg "kost" meg med å lese og lattermusklene ble atter trimmet Men søte Soppen, kan du ikke linke til kommentar tråden også? Såvidt jeg husker var det noen gullkorn å le av der også *glede seg til årets julekrim, en høydare i hverdagen* 2 Siter
SoppenCamilla Skrevet 9. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. November 2012 Påskemysteriet Julekrimmens kommentartråd Påskemysteriets kommentartråd 1 Siter
Tøfflus Skrevet 9. November 2012 Rapporter Skrevet 9. November 2012 Påskemysteriet Julekrimmens kommentartråd Påskemysteriets kommentartråd Tuuuuuusen takk Siter
MegaMarie Skrevet 10. November 2012 Rapporter Skrevet 10. November 2012 Skal ikke denne tråden bli lukket, eller blir den skikkelige tråden lukket? Så det ikke blir kommentarer og tull innimellom Gleder meg forresten veldig! Siter
SoppenCamilla Skrevet 10. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. November 2012 Skal ikke denne tråden bli lukket, eller blir den skikkelige tråden lukket? Så det ikke blir kommentarer og tull innimellom Gleder meg forresten veldig! Den ordentlige tråden blir stengt. Siter
Lola Pagola Skrevet 10. November 2012 Rapporter Skrevet 10. November 2012 Weee! :D :sorcerer: :sorcerer: Siter
Guest Gråtass Skrevet 10. November 2012 Rapporter Skrevet 10. November 2012 Soppeloppen- SMASK! Siter
Recommended Posts