Gå til innhold
Hundesonen.no

Julen 2012


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

Guest Gråtass

Jeg og mannen har julaften hjemme hos oss og alle som vil komme er velkomne. Det er koselig og det hender vi er en underlig brokete forsamling. Jul er varme, hjerterom og alt for mye mat allikevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

*hyperventilerer* STAKKARS DEG! Hvordan har du klart å få jul i det hele tatt, uten den?

Det betyr at jeg kan få pinnekjøtt snart, sant? Sant? Sant?

Vi har ikke helt bestemt oss for hvor vi skal være enda, men enten blir det hos pappa eller så blir det her hjemme med Mia og svigermor. Pinnekjøtt blir det ihvertfall uansett hvor vi er Julepynt

Jeg feirer alltid hos foreldrene mine. Jeg vil gjøre det så lenge de lever, for det blir jo alltids nok av tid til å lage seg egne tradisjoner i fremtiden. For meg er jul familietid, og jeg elsker å være sammen med familien min. Søsteren min har egen jul siden hun bor i sørnorge, samt har fått barn. Litt kjipt sånn sett, at ikke alle er samlet. Men min samboer har begynt å feire sammen med oss nå, og det er koselig. Før har han pleid å feire hos sin familie, men pga skilsmisse har han mistet endel av julegleden, desverre.

Vi har pinnekjøtt på julaften og ribbe 1 juledag. Gleder meg til julegaver! :D Er litt barnslig sånn sett (som sikkert mange er ;) )

Og så skal jeg ikke jobbe på julaften! yeey, er vel 2 år siden sist. Skal bli godt å slippe å stresse den dagen. Kanskje jeg får sett askepottfilmen? Har ikke sett den før, så det er vel på tide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, gleder meg så utrolig mye til alt koselig på TV som kommer til julen! Disney og alt som jeg voksne opp med i barndommen. Sparer også enkelte filmer som det kun er "lov" til å se i julen. :)

Og så gleder jeg meg alltid veldig til ribbe og bestemors hjemmelagde medisterkaker, kun lov til å spise på julaften!

TV-kosen samt maten er absolutt det jeg ser mest frem til, og koselig med feiring hos mine besteforeldre med mer familie, og besøke kirkegården før middagen for å tenne lys. Koselig å se hvor mye det lyser opp i kirkegården en julaften-ettermiddag i mørket og at nesten hver eneste grav har et lys, og at de døde også fortjener en tanke på en slik dag.

Har ikke peiling på hva jeg ønsker meg til jul, men ribbe og familien (samt samboer+hund selvsagt) holder egentlig for meg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker jula jeg.

Og i år blir det jo faktisk en del juleferie for hele familien i og med at julaften er på en mandag.

Jula i år blir dog den siste tradisjonelle jula for oss der alt er som det har vært hvert år siden jeg og gubben ble sammen i 1988.

For i og med at vår datter og samboer får en liten en i mars, så må vi jo dele de med hans familie også.

Men i år skal vi kose oss med overnatting på lille julaften, og julestrømper til de begge to.

Neste år henger det nok en ekstra strømpe på peishylla, til en liten gutt vi gleder oss til skal komme. :D

Min søster som bor sørpå kommer med 2 av sine 3 barn, så da blir det liksom enda mer jul.

Litt trasig at minstejenta skal være hos pappan sin denne jula, men sånn er det med skile foreldre.

Og så kommer jo min andre søster med hennes 3 barn.

Gleder meg!

I morra åpner Jekta storsenter dørene med massevis av nye butikker, så da starter vi julehandelen.

Må innrømmme at jullelista mi på Spotify har kommet ffram denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten riktig, krafta skal være den som bare magisk oppstår når kjøttrullen ligger i saltlaken sin.

Det er såå godt, og vi spiser også det på lillejulaften, når alt er klart.

Joda, helt enig. Tenkte bare jeg skulle forenkle litt. :P

Ellers er jeg også en av dem som ikke har noe forhold til sånn tv- jul. Har fått med meg at det går noe disneygreier og sånn askepottfilm, men jeg har så mye annet jeg heller vil gjøre på julaften. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...