Tavi Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2013 Koselig med utebilder av småtassene Og jeg holdt på å le meg ihjel av det bildet med den halejaktende valpen og katten 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2013 De har blitt SÅ fine! Har du kommet opp med et alternativ til Kick Ass, iogm at det navnet ikke vil bli godkjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2013 hvorfor vil ikke kick ass bli godkjent?? Nyyydelige valpisene :-D <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2013 hvorfor vil ikke kick ass bli godkjent?? Nyyydelige valpisene :-D <3 Yodel hadde fått klage på sin Kick Ass sendt til NKK, så nå har de sagt at ingen nye Kick Ass vil bli registrert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 1. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2013 Yodel hadde fått klage på sin Kick Ass sendt til NKK, så nå har de sagt at ingen nye Kick Ass vil bli registrert. De har blitt SÅ fine! Har du kommet opp med et alternativ til Kick Ass, iogm at det navnet ikke vil bli godkjent? Skjønner ikke hvor dere har fått Kick Ass fra ... Hun heter Running Spot's Absolute Kick! Ingenting etter Kick, så tror ikke det blir så veldig stort problem ... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2013 Skjønner ikke hvor dere har fått Kick Ass fra ... Hun heter Running Spot's Absolute Kick! Ingenting etter Kick, så tror ikke det blir så veldig stort problem ... Jeg har ikke fått det fra noe sted, bare svarte Shlush jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2013 Skjønner ikke hvor dere har fått Kick Ass fra ... Hun heter Running Spot's Absolute Kick! Ingenting etter Kick, så tror ikke det blir så veldig stort problem ...Haha, herregud! Om bikkja ikke skal hete det engang, så bør det jo gå smertefritt, ja! Det sto Kick Ass over det ene bildet MegaMarie hadde lagt ut, så jeg tok det for god fisk, jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 1. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2013 Men jeg som hundens EIER, har aldri skrevet det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JazzJam Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2013 Oooooh, jeg er glad jeg har bestemt at en er nok for disse bildene var farlige å se nå kan du ikke ha mange igjen? Bilde 9 var helskjønt!! Og katten som klamrer seg til steinen med gal dalmis i farta.. Haha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2013 Men jeg som hundens EIER, har aldri skrevet det Hjelpes, det var da også en tone å svare i! Det er jo kjempelett for alle å vite at det står feil navn under bildene bare fordi du ikke har skrevet dem selv 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2013 Søt er hun okke som Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2013 Søt er hun okke som Dempe-Shlush 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 2. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2013 Hjelpes, det var da også en tone å svare i! Det er jo kjempelett for alle å vite at det står feil navn under bildene bare fordi du ikke har skrevet dem selv Når det ellers har stått Absolute Kick eller bare Kick og man har fulgt litt med i tråden, burde man fått det med seg ... Fint om du holder deg unna tråden min om du bare skal kommentere slike ting Og jeg fikk det med meg da SandyEyeCandy skrev det samme som deg, så ser ikke poenget med at du også bare MÅTTE kommentere det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 2. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2013 Vel, det var da en meget spesiell måte å reagere på en liten feil. Skjønner godt at flere måtte kommentere det jeg.. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 2. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2013 Vel, det var da en meget spesiell måte å reagere på en liten feil. Skjønner godt at flere måtte kommentere det jeg.. Fint for deg Jeg er bare møkk lei negativitet fra enkelte personer, så da kan de heller holde seg vekke fra tråden min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 2. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2013 Fint for deg Jeg er bare møkk lei negativitet fra enkelte personer, så da kan de heller holde seg vekke fra tråden min Nå har ikke jeg merket noen negativitet her inni tråden da. Så derfor jeg reagerte på måten du svarte på. Ta heller kontakt med en moddis som sletter innlegg du ikke vil ha og ta ting på PM da Lykke til med prikkebabyene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2013 Se de koser seg a Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 2. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2013 Det er bra du fortsetter å spamme oss med bilder, de er bare så utrolig flotte:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2013 Nå har ikke jeg merket noen negativitet her inni tråden da. Så derfor jeg reagerte på måten du svarte på. Ta heller kontakt med en moddis som sletter innlegg du ikke vil ha og ta ting på PM da Lykke til med prikkebabyene. Det skal mye til for at noe slettes på forumet, det gjøres ikke uten svært god grunn. Oppfordrer dere til å slutte å diskutere navnet nå. Moderator Marie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 2. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2013 Hahah, sorry! Jeg har sikkert trodd det pga Yodel sitt kull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 2. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2013 Når det ellers har stått Absolute Kick eller bare Kick og man har fulgt litt med i tråden, burde man fått det med seg ... Fint om du holder deg unna tråden min om du bare skal kommentere slike ting Og jeg fikk det med meg da SandyEyeCandy skrev det samme som deg, så ser ikke poenget med at du også bare MÅTTE kommentere det Men i all verden, rolig nå Frank! Hvis du hadde fulgt med på resten av forumet, hadde du visst at det var en diskusjon om nettopp det navnet på gang, som igjen førte til at det ble et spørsmål om det i denne tråden. Beklager det, men du trenger virkelig ikke lage en case av det altså. Sorry, ferdig. Søte valper og alt 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 2. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2013 Nja, spørs det du for hun skal nok få bo hjemme hos mammaen sin ;-) Hun er bare adorable hun :-) Hihi, ingen akutt fare for kidnapping herfra alså, skal nok ikke ha valp med det første, og rase er vel heller ikke bestemt riktig enda. Men adorable, det er hun sikkert og visst ! Nydelig bilder av søte små Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 2. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2013 Vært mye ute med dem nå da ceccy? :-) Håper dere ikke har så mye kulde og dårlig vær nå.... Slik at de kan kose seg ute ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 2. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2013 Vært mye ute med dem nå da ceccy? :-) Håper dere ikke har så mye kulde og dårlig vær nå.... Slik at de kan kose seg ute ;-) Skal vi ut å røyke lar vi døren stå åpen så de kan gå ut hvis de vil Stort sett vil de ut en liten tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts