shira Skrevet 5. November 2012 Rapporter Share Skrevet 5. November 2012 Noen som har prøvd det?? det er ikke så dyrt, men kan det måle seg med de litt dyrere. vi må jo ha et nytt bur nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 5. November 2012 Rapporter Share Skrevet 5. November 2012 Har ikke prøvt det men de som jeg har snakket med er meget godt fornøyd. Har et tett sammerbeid med ei som driver butikk som tar de inn og hun også var visst godt fornøyd med de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Så om buret i Hundesport, men fant ikke noe mer info om det på nett. Jeg håper at det vil bli å få sett på D4All, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Virker solid og bra, nettopp fått inn et dobbelt-bur. Har ikke prøvd det selv da. (Men kjøp det ferdig oppsatt om mulig, hilsen kollegaen min som fikk æren av å gjøre det ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeenie Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Jeg har ett og har ikke noe å utsette på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Bare pass på hvor du kjøper det for det er stoooor forskjell i pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Jeg har ett og har ikke noe å utsette på det Hvor mye kostet det? Hvordan er dørene? Lager de lyd? Hvordan er låsemekanismen? Slipper buret noe særlig pels og skitt ut i bilen? Er det mulighet for å henge opp vannskål der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeenie Skrevet 8. November 2012 Rapporter Share Skrevet 8. November 2012 Hvor mye kostet det? Hvordan er dørene? Lager de lyd? Hvordan er låsemekanismen? Slipper buret noe særlig pels og skitt ut i bilen? Er det mulighet for å henge opp vannskål der? Jeg har ett med skrå side for å få plass i bilen og som kun tar halve bagasjerommet i vår Mazda 6 da hopper han rett ut og inn av buret uten å være i kontakt med bilen er dør i begge kortendene.. Låsemekanismen er et håndtak man skyver frem og tilbake. Der er en plastplate i bunnen med kant på så det er ikke så mye som hopper ut i bilen liksom.. Og vannskål kan henges opp ja Det klirret litt før jeg la strrkksnora som holder fast buret oppå, nå er der stort sett stille med midre jeg kjører på humpete fjellveier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Dette er prisene jeg har funnet på burene som er billigst: S/M (63X44X52cm) kr. 2272,- L (77,5X50X65cm) kr. 2570,- XL (92,5X57,5X65,5cm) kr. 2971,- XL- Dobbel (92X92X68cm) kr. 3496,- S/M Etasjebur(Dobbel på høyden)(82X65X66cm) kr. 3469,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 26. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. November 2012 Her er hvor jeg tenkte å bestille fra http://www.hundepoter.no/products/dogman-aluminiumbur-dobbeltbur siden jeg må ha et så stort bur, å æ synes prisen er grei. betalte mer for herkulesbure som var mye mindre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts