Gå til innhold
Hundesonen.no

DKK Herning 2012


SandyEyeCandy
 Share

Recommended Posts

Gratulerer så mye til alle sammen med flotte resultater :D

Lørdag fikk Tindra exc og ck,men nådde ikke helt opp i beste tispe klassen..Arla fikk exc,ck og blei 2 beste tispe med reserve cert og reserve cacib :D

Søndag: Fikk Tindra flat rød og Arla fikk exc,ck,beste tispe,cert,cacib og bim,men kan nå også smukke seg med tittelen Nordisk Vinner 2012 :bananas: :bananas:

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer og kondolerer ;)

Vi hadde ganske mange påmeldte (92 på lørdag og 100 på søndag) så at alle 3 fra meg fikk exc er igrunn bra.. Men den ene hannhunden ble også nr 2 i championklassen med ck og totalt 4.beste hannhund, kjempefornøyd!

Dag 2 fikk også alle exc, og samme hannhund ble nr 4 i championklasse med ck. Tispen ble nr 2 i champion med ck. Superfornøyd med det faktisk, det var rundt 13 stk i championklassene begge dager.

Har hatt en topp helg, veldig sosialt dette med utstilling gitt ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen startet veldig bra for vår del, med at Jäger vant juniorklassen med ck på lørdag og dermed fikk tittelen Dansk juniorvinner 2012! (Litt usikker på om den tittelen er stambokført i Norge, noen som vet?)

Deretter gikk det gradvis nedover :P

Fredrik ble nummer 2 i åpenklassen med ck og Gross nummer 5 i champion med ck.

På søndag ble Jäger nr 3 av 3 i juniorklassen, uten ck.. Fredrik ble nummer 3 i åpen uten ck og Gross ble igjen nummer 5 i champion med ck.

Så alt i alt ingen super helg resultatmessig, men jammen hadde vi en flott helg likevel! :D Veldig gøy med sånne turer og jeg gleder meg allerede til neste år!

Gratulerer til alle som er fornøyde med helgen :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...