Raksha Skrevet 1. November 2012 Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 Efit blir aldri efit her, men et bilderas siden det aldri skjer bare en ting her. 11ish - morgenstund er tull i grunn Drikke kaffe og spise yoghurt mens man flirer av denne: Så ut med hunder og sier morn til Tass som står i bånd: Hundene fjaser, som vanlig: Innom nyfjøset for å hente mat til hestene, og måtte starte formaskina til kuene: Titter på Bonden og Komanjongen som tar ned taljen som ikke virker mer: Hilser på tvillingene Knoll og Tott Snufsern får melk: Dagens første sjekk innom grisene: Begynte på monsteroppvaska, skulle vaske opp i 30 min Etter en halvtime var dette igjen, og da kunne jeg jo ikke gi meg Ferdig! Ordnet mat til marsgrisene: Ettermiddagskaffe og en sjokoladebit, og nå har visst klokka blitt litt over halv fem: Krangle med internettet: Mate grisene: Titter på Ku som skal kalve: Snakker litt med Knoll og Tott igjen, men de har tatt kvelden: Snurt Kasko, får ikke være inne i fjøset når det er kalving på gang: Lukisen er like blid: Sjekke kalvefødsel igjen, så to klauver, og de kom "riktig" vei. Snille Bonden hang opp blytungt høynett til hestene. Dobbelt finmasket nett, så da har de mat til utpå ettermiddagen i morgen Kodak later som hun er morsk, men egentlig så vil hun ha kooooos: Kveldsmat og klar for the walking dead: Natta! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 1. November 2012 Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 Åh, det virker som at du har et innmari fint gårdsliv med bonden din! Savnet brått barndomstida mi med reking rundt i fjøs og kosing på kyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 1. November 2012 Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 Oi, for en fin dag. Jeg savner bondegårder, nå er det altfor lenge siden. For et flott sted å bo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 1. November 2012 Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 Så ut som en koselig dag! Bor du på gård? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 1. November 2012 Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 Jeg er dødsmisunnelig på gården "din"! Helt herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 1. November 2012 Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 Ser superkoselig ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 Hihi dette var en ganske kjedlig "normal" dag. Men ja koser meg veldig! Og ja bor på gård. Bonden min er melkebonde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 2. November 2012 Rapporter Share Skrevet 2. November 2012 Jeg vil også ha en melkebonde! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 2. November 2012 Rapporter Share Skrevet 2. November 2012 Jeg vil også ha en bonde! Morsomt med kalving da! Har du vært med på det før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 2. November 2012 Rapporter Share Skrevet 2. November 2012 Så søte tvillingkalver! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 2. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. November 2012 Jeg vil også ha en bonde! Morsomt med kalving da! Har du vært med på det før? Har det ja, nøye dokumentert Koser meg masse her jeg. Anbefaler bønder. Har en ledig en på nabogården her, også kjent som Kompanjongen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts