Gå til innhold
Hundesonen.no

Krilos aller første efit!


Krilo
 Share

Recommended Posts

Da prøver jeg meg på en efit. Synes det er så koselig å lese efitene til alle sonisene, så nå vil jeg å være med :)

Er bare bilder tatt med mobilen så kvaliteten er ikke noe særlig å skryte av da :P

Ca. 08.00, samboer drar på jobb, jeg hører Leo snorke videre og konstanterer at jeg kan sove litt til...

Ca. 09.00, Leo kommer brasende opp og legger seg elegant og behagelig i senga, jeg skjønner at det er på tide å stå opp..

Ca. 10.00, vi er ute på tur.

Ca. 11.00, vi er fortsatt på tur, og Leo har funnet seg en fryktelig fin pinne han måtte leke og kose seg litt med.

Ca. 12.00, og jeg er på vei til jobb!

Ca. 13.00 og jeg sitter på kontoret og skal straks begynne på jobb. Handlet ny hals og pannenånd i fin plommefarge på hm :)

Også går det noen timer på jobb hvor jeg ikke får tatt bilder...

Ca. 17.00, det er rolig i butikken, så jeg rydder litt, bretter de kule buksene, bare en time til vi stenger!

Klokka er rett over 18.00 og jeg har slukket og låst butikken, og er på vei ut i høstmørket for å finne bilen og dra hjem.

19.00, samboer var snill og hadde middag klar når jeg kom hjem, her er jeg akkurat ferdig med å spise. *fine snorkfrøken matbrikken*

20.00, jeg sløver på sofaen og ser på tv.

21.00, Leo er slapp, men har liiiiiitt lyst til å leke likevel.

22.00, jeg spør om Leo vil ut å tisse litt, han var ikke veldig ivrig...

23.00, Leo er fortsatt slapphund, og vi blir enige om at vi skal gå og legge oss..

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å få se en av deres dager :D Så ut som en fin dag :)

Så koselig at du synes det var koselig :D veldig fin dag, og veldig deilig med lange morgner før jobb, da får Leo dobbelt opp med skikkelig turer :)

For en nydelig pelsball du har!

Tusen takk! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leo :wub: :wub:

Hvor har du kjøpt mummi-brikke? :D :D

Fantastisk søt giraffe!

På den iittala outletten på Nordby i Sverige, angrer på at jeg ikke kjøpte flere! De kan jo brukes i alle slags selskaper! :D

Ja den er super fin den sjiraffen, Leo får av og til låne den, men da er han suuuuper forsiktig, søtingen :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe helt spesielt med lapper ja :wub: vil å ha en til, men får se hva jeg tenker detter denne helgen :P

Haha, ser den! Kan jo være både heldig og mindre heldig med kombinasjonen da, noen er kanskje mer harmoniske sammen enn andre :P

Men jeg velger å tro at det kommer til gå smertefritt! Neida. Men jeg er ekstremt valpesjuk, og kikker faktisk på oppdretter og aktuell tispe allerede :o Det er ikke aktuelt akkurat nå uansett, men kanskje en gang nærmere 2014... :ahappy:

Og det er ingen kur mot valpesjuken å sitte og se på herlige lapper heller, merker jeg :ermm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...