Ane91 Skrevet 1. November 2012 Rapporter Skrevet 1. November 2012 Helt utrolig at dette har ligget i bakhodet mitt i hele dag, til tross for en av Barnehageårets mest stressende dager! 07.00 Brutus våkner av vekkerklokka mi, hopper opp i senga, og bestemmer at nå er det på tide at jeg holder tyggebeinet hans mens han tygger på det (det klarer han jo ikke selv .__. ) 08.00 Vi er ute på vår andre tur, da Brutus bestemte at en ikke var nok... 09.00 Jeg ankommer jobb og titter inn i skapet mitt for å finne fram uteklærne. 10.00 Vi er inne igjen og jeg henger opp alle de våte klærne. Her finnes det både dårlig vær og dårlige klær :3 11.00 Kidsa spiser og jeg ser på. 12.00 Jeg spiser i pausen min og leser fin bok, Hundreåringen som klatret ut av vinduet og forsvant. 13.00 Leketid... og jeg tar bilde av megselv i speilet. Produktivt. 14.00 Fortsatt leketid! 15.00 Jeg gjør produktive ting. Her: sorterer bleier. 16.00 Det braker løs i Barnehagen med 28 barn fra 1-5 som skal inn i kostymer, ca 90 foreldre og søsken som skal plasseres i en liten barnehage, det er tid for høstfest! Barna har grønnsakskostymer og har ett lite skuespill der de synger sanger om sine grønnsaker. Kos! 17.00 Foreldrene og barna spiser grønnsakssuppe og kaker, mens jeg rydder og gjør alt klart til en ny dag i morgen. 18.00 Låser barnehagen og drar hjem, endelig! Her ble det ikke noe bilde gitt... 19.00 Er hjemme hos en glad hund som har fått tur og får gå litt uten krage. FORNØYD! (Bare så det er sagt så har han ikke vært hjemme alene i 11 timer, samboeren min var hjemom i løpet av dagen) 20.00 Brutus er misfornøyd med tv-valget mitt. 21.00 Vi er ute og går tur og Brutus er umilig å ta bilde av, dere får nøye dere med creepy-brutus 22.00 Brutus er sliten etter en passe lang tur med flere små treningsøkter og tar det chill. Og om en time tenker jeg nok vi er i seng begge to. Det var vår dag 3 Siter
tm100021 Skrevet 1. November 2012 Rapporter Skrevet 1. November 2012 Håper stingene til Brutus gror fort ! Når jeg ser de bh bildene kjenner jeg at jeg er SÅ glad jeg ikke jobber i et sånt yrke Siter
Ane91 Skrevet 1. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. November 2012 Håper stingene til Brutus gror fort ! Når jeg ser de bh bildene kjenner jeg at jeg er SÅ glad jeg ikke jobber i et sånt yrke Hehe, nå begynte jeg å lure på om det var noen BH-bilder som hadde lurt seg med! Å jobbe i barnehage kan være overraskende stressende til tider Siter
Synnikken Skrevet 1. November 2012 Rapporter Skrevet 1. November 2012 Uææh! At du overlever å jobbe i barnehage! haha! Men ikke stygt ment, men kanskje klippe litt vekk barna fra bildene? ikke alle som setter pris på bilder av barna sine på nett. 2 Siter
Ane91 Skrevet 1. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. November 2012 Uææh! At du overlever å jobbe i barnehage! haha! Men ikke stygt ment, men kanskje klippe litt vekk barna fra bildene? ikke alle som setter pris på bilder av barna sine på nett. Tenkte faktisk på det, men resonerte meg fram til at ingen ansikter vises skikkelig, eller syns dere jeg burde gjort om? Siter
Castella Skrevet 1. November 2012 Rapporter Skrevet 1. November 2012 Jeg synes ikke barna synes tydelig nok til at det er noe problem...det er ikke akkurat et portrett Siter
Jankaa Skrevet 1. November 2012 Rapporter Skrevet 1. November 2012 Jeg synes det motsatte av Castella Siter
Krilo Skrevet 1. November 2012 Rapporter Skrevet 1. November 2012 Ååå, jeg savner å jobbe i barnehage når jeg ser sånne bilder! (Edit, jeg ville nok også fjernet ansiktene på barna helt....) Siter
Teserere Skrevet 1. November 2012 Rapporter Skrevet 1. November 2012 Kudos til de som orker å jobbe i bh! 2 mnd holdt for meg God bedring til Brutus! Siter
Martine Skrevet 4. November 2012 Rapporter Skrevet 4. November 2012 Jeg tror ikke jeg hadde blitt så glad hvis jeg hadde sett et sånt bilde av datteren min (tatt i bhg av ansatte, og lagt ut på nett). Så ut som en fin dag! God bedring til Brutus Siter
Recommended Posts