Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Kua sin dress fra i fjor er hakket for liten, og derfor selger jeg den!

Den holdt henne god og varm, også er den vanntett.

Det er denne modellen

8013673yle.jpg

(ikke mitt bilde)

Den er pent brukt! :)

Skrevet

Hvor mye veier kua, og hva skal du ha for den? :) (ikke kua altså, men dressen! hoho)

Trooor den er i største laget for mini, hun burde nok hatt 27-28 cm.

Skrevet

Kua veier 4,7 ish!

Mål da vel? :) Jeg har ikke målene i hodet men de ligger på nett.

Nei vet ikke jeg, er 450 inkl frakt fair? Den koster fortsatt en del på det store nettet!

Skrevet

Da blir den nok for stor til mini.. Hun er 2,4 kg og er 27 cm i ryggen. Æsj.. I hurtta vinterdekken har hun 24 og no, og den er bittelitt for liten, men ikke mye.

Og dressen går videre!

Skrevet

Kan jeg spørre hva dere synes om dressen? Leser at noen synes den virker stiv for hunden til å bevege seg i, og det kan vi jo ikke ha noe av :aww:

Jeg synes den er litt stiv. Pleier å ha en fleecedress under også når det er bikkjekaldt. Hadde ikke klart meg uten den, gull verdt! Hun blir litt michelinhund, men jeg tror ikke hun ville ha vært foruten :) Vi kan gå tur i tyve minus uten at hun fryser bare hun har på sokker i tillegg.

Skrevet

Jeg synes den er litt stiv. Pleier å ha en fleecedress under også når det er bikkjekaldt. Hadde ikke klart meg uten den, gull verdt! Hun blir litt michelinhund, men jeg tror ikke hun ville ha vært foruten :) Vi kan gå tur i tyve minus uten at hun fryser bare hun har på sokker i tillegg.

Har du fleecedress under fleecedressen?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...