Yodel Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Så jeg ikke spammer egen tråd med navn lager jeg en ny tråd om emnet, Vi skal nå ha vårt K kull. Jeg starter optimistisk, for jeg VET ikke engang om tispa er drektig, men har en god følelse, og vet med sikkerhet i morgen Jeg skal ha navn på K. De skal være engelske, og ikke begynne med "King", siden det er i kennelnavnet vårt (Kingwanas- som er det Swahilske navnet på Kongo, rasens opprinnelsesland) I utgangspunktet holder det med K navn, men det hadde vært moro å i tillegg ha et tema. Noen tanker forslag har jeg hatt lenge selv, noen forslag har jeg alt fått fra flinke sonen-brukere (Special thanks to HHC ) De jeg foreløpig har på listen min: Film / TV navn: Knight rider Keeping Up Appearences Kidnap And Ransom Kat In The Hat Karate Kid Diverse navn jeg liker: Kokomo Knick Knack Key To Eden Karpe Diem Bøllenavn: (Vil ha fler I samme stil!) Knockout Kickstart Kick Ass Kyssenavn: Kiss & Tell Kiss Kiss Kiss The Frog Kiss Me Quick Afrikanske navn: Kasui Kingolo Kindu & Kasenyi ( kom med to gorillaer fra kongo) Kinshasa Kwenge Kenya Khartoum Kowboi Kwango Kikongo Kayola Vil veldig gjerne ha fler forslag- trenger særlig fler i "bølle" kategorien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Knockout Haha, nei, det hadde du jo! Hmm.. Må tenke litt bedre på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Hmm.. Knickers in a twist Kop out (OK, skrives egentlig med en C, men litt litterære friheter må man få ha), typisk små basser synes jeg - de etterlater deg gjerne i stikken! Kick Butt (tilsvarer Kick Ass selvfølgelig, men språklig variasjon skal man alltid streve etter!) Knock you Flat Knock You Silly Know Your Enemy Know Your Weakness Know all (typisk typisk basenji!!) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Jaaa! Velg bøllenavn : - Ko-ko - Killing it - Keeler dude - Krazy kukoo - Kangaroo kicks hoho.. Dette var jeg dårlig på 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 30. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Know All og Kangaroo Kicks var jo kule! Kan event. Kiss & Tell gå under "bølle" kategorien også? Event. også Knight Rider & Karate Kid? Ka tycks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Kick It In The Sticks Kicking You Out Keeping Secrets (At .... - om kjøpere vil ha med eget kennelnavn) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Tilfeldig valgte filmer: Kill bill Knowing Kon Tiki Killers Kangoroo Jack Kick Ass Killer Elite Kiss Kiss, Bang Bang Kung Fu Panda Karaoke Kamikaze Kama Sutra 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Keep your distance Kicking and screaming Kyssenavn: Kiss before dying Kiss of the spider woman Butterfly Kiss Kiss me quick Kissing a fool 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 30. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Kult! Masse flotte navn! Oppdatert lista: Film / TV navn: Knight rider Keeping Up Appearences Kidnap And Ransom Kat In The Hat Karate Kid Kill bill Kon Tiki (likte denne!) Kick Ass Kiss Kiss, Bang Bang Kung Fu Panda Kama Sutra Diverse navn jeg liker: Kokomo Knick Knack Key To Eden Karpe Diem Keeping Secrets (at) Bøllenavn: (Vil ha fler I samme stil!) Knockout Kickstart Kick Ass Kamikaze Keep staring eller Keep Talking ? Disse kan kanskje også gå i kategorien over?: Kung Fu Panda Kill Bill Kiss & Tell Knight Rider Karate Kid Kyssenavn: Kiss & Tell Kiss Kiss Kiss The Frog Kiss Me Quick Afrikanske navn: Kasui Kingolo Kindu & Kasenyi ( kom med to gorillaer fra kongo) Kinshasa Kwenge Kenya Khartoum Kowboi Kwango Kikongo Kayol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Keeping it real Kittykiller Koalakicker Knickertwister Knuckleduster Kickback Kidnapper Kleptomaniac 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 30. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Så flinke dere er! Elsker Kleptomaniac! Meget passende til en basenji...Oppdatert lista nok en gang. Begynner å bli masse kule bøllenavn nå synes jeg Film / TV navn: Knight rider Keeping Up Appearences Kidnap And Ransom Kat In The Hat Karate Kid Kill bill Kon Tiki (likte denne!) Kick Ass Kiss Kiss, Bang Bang Kung Fu Panda Kama Sutra Krusty The Clown Kermit The Frog Diverse navn jeg liker: Kokomo Knick Knack Key To Eden Karpe Diem Keeping Secrets (at) Bøllenavn: (Vil ha fler I samme stil!) Knockout Kickstart Kick Ass Kamikaze Knock Your Socks Off (Til en med hvite "sokker"!) Kittykiller Kidnapper Kleptomaniac Kiss My Ass ( ) Keep staring eller Keep Talking ? Disse kan kanskje også gå i kategorien over?: Kung Fu Panda Kill Bill Kiss & Tell Knight Rider Karate Kid Kyssenavn: Kiss & Tell Kiss Kiss Kiss The Frog Kiss Me Quick Afrikanske navn: Kasui Kingolo Kindu & Kasenyi ( kom med to gorillaer fra kongo) Kinshasa Kwenge Kenya Khartoum Kowboi Kwango Kikongo Kayol 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Kittykiller Får ikke bedre hundenavn. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 30. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Jeg tror jeg bare MÅ ha en KittyKiller og muligens en KleptoManiac 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Kiss the Girl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Kiss Kiss Bang Bang (UK film Svart action komedie med bla Stellan Skarsgård (tror det finnes en Am versjon). Synes filmen var kuuul.(som jeg oppdaget nettopp at du hadde) Kaptein Kaos Klara Klok Konichiwa Kalle Klovn Kat`sina (Katsina Emirate is an ancient African Kingdom) Hadde en k-liste liggenede som jeg legger ved (mange står sikkert over også) Karmelita Kid Rock Knight In Shining Armor Kompis Kickstart My Heart, Kiss From A Rose Knockout Beauty Keep On Loving You/Me Keeper Of The Stars Keeper Of My Heart/My Love Key To My Heart Kiss Me Quick Keep Me Close Keep Me 4 Ever Kisses For You Kind of Magick Karma Keep Your Head up Knight King Kong King Of My Castle Kornelia/Kamelia Kasiopeia Krem de la Krem Keira Knightley Kiss Kiss Bang Bang Keane Kiss And Tell 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Kalliope ("hun med den vakre stemmen" på gresk). Åh, det likte jeg skikkelig godt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Ja! Du må ha en Know It All. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Kawabunga (Ninja turtles uttrykk) Kawabunga Dude 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 ,Jeg har jo russere da Kalashnikov. Komma (greit å rope) Karakas 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 8. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. November 2012 NÅ har Megamarie kommet med enda en kategori, nemlig utdrag fra eventyr! Litt av hvert å velge i Film / TV navn: Knight rider Keeping Up Appearences Kidnap And Ransom Kat In The Hat Karate Kid Kill bill Kon Tiki (likte denne!) Kick Ass Kiss Kiss, Bang Bang Kung Fu Panda Kama Sutra Krusty The Clown Kermit The Frog Diverse navn jeg liker: Kokomo Knick Knack Key To Eden Karpe Diem Keeping Secrets (at) Know It All Bøllenavn: (Vil ha fler I samme stil!) Knockout Kickstart Kick Ass Kamikaze Knock Your Socks Off (Til en med hvite "sokker"!) Kittykiller Kidnapper Kleptomaniac Kiss My Ass ( ) Keep staring eller Keep Talking ? Kawabunga Disse kan kanskje også gå i kategorien over?: Kung Fu Panda Kill Bill Kiss & Tell Knight Rider Karate Kid Kyssenavn: Kiss & Tell Kiss Kiss Kiss The Frog Kiss Me Quick Afrikanske navn: Kasui Kingolo Kindu & Kasenyi ( kom med to gorillaer fra kongo) Kinshasa Kwenge Kenya Khartoum Kowboi Kwango Kikongo Kayol Eventyr: Kill the Dragon Know its True Knight in Shiny Armour Knight and Day Kiss the Frog Kiss of Life Kind of Truth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Eventyr: Kill the Dragon Know its True Knight in Shiny Armour Knight and Day Kiss the Frog Kiss of Life Kind of Truth King Of Hearts (Alice in wonderland) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Ikke noe king! Men hvorfor ikke det egentlig? Kingwanas King Kong f.eks klinger jo supert! Eller Kingwanas King of the bongo, king of the bongo bong Kingwanas Klin Kokos 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Hmmm.. Har visst et K-kull neste gang jeg også - tror kanskje jeg må spare på disse forslagene, ja. Susanne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Ikke noe king! Men hvorfor ikke det egentlig? Kingwanas King Kong f.eks klinger jo supert! Eller Kingwanas King of the bongo, king of the bongo bong Kingwanas Klin Kokos Fader, sånn var det! Klin Kokos da? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 16. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. November 2012 Jeg håper på mange valper- er jo så mange av disse navnene jeg vil bruke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts