TidTilOvers Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Hei:) Er det noen som har noen erfaring med å skaffe seg leilighet (leie) i Oslo når en har hund? Får meg en nydelig staffordshire bull terrier tispe om 4 uker, og planen er og flytte til Oslo høsten 2013 for å studere! Er det noen der ute som enten leier ut eller vet om noen som leier ut til en hundeeier som jeg kan kontakte? Alle tips innenfor dette området er til stor hjelp:) Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Å finne seg leilighet med hund har jeg intrykk av at ikke er bare bare. Jeg ville lagt ut annonse på finn.no med "bolig søkes", også fortalt om deg selv og hunden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Vær tidlig ute! Start gjerne nå, leilighetene forsvinner med en gang, spesielt på den årsstiden mtp studier. Legg ut egen annonse, og ring på alt som kan ringes. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Å legge ut annonse selv er nok det sikreste. Det er stor rift om de leilighetene som legges ut, men det er ganske mange som ønsker å leie ut til folk med hund som går igjennom "ønskes leid" delen. Rett og slett fordi de ikke orker all styret med folk som ringer, visninger etc. De gangene jeg har satt inn annonse selv, har jeg fått mange svar. Enda jeg har raser som kanskje ikke alle ønsker å ha som leieboere... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Støtter de over, jeg. Nå hadde jeg verken hund og bodde ikke i Oslo, jeg bodde i Drammen. Men der var det ganske umulig å finne en leilighet til en fornuftig pris. Begge gangene fant jeg meg helt topp leiligheter når jeg satte inn annonse i lokalavisen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TidTilOvers Skrevet 28. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Tusen takk for svar!:-) Da skal jeg starte tidlig og sette annonse både i avis og på finn ol. Krysser fingrende:-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Ett lite "ekstratips": det er fullt mulig å bo helt ned til Sandvika og tildels Asker og studere i Oslo, det tar ikke lange tiden å komme seg til Blindern Jeg bruker 30 minutter fra Sandvika til jeg er inne på klasserommet jeg skal være i. Det åpner jo for litt flere muligheter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Det samme gjelder jo egentlig fra østanten av Oslo også. Jeg bruker 19 min til sentralatasjonen med tog fra Hanaborg, Fjellhamar i Lørenskog. Min mor leier ut i underetasjen og tillater hund, kun få min gange fra togstasjonen på Hanaborg. Og jeg tror det kan være enklere å finne et sted å bo f.eks. i Lørenskog hvis folk har eneboliger med hybel under. Da har de gjerne hage og ofte har jo folk hund selv. Så jeg ville også sjekket Oslo øst og Lørenskog. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts