Gå til innhold
Hundesonen.no

Leiligheit til leige, Hordaland

Recommended Posts

Kan gjerne leggje ut leiligheita her òg, sidan vi primært ønskjer å leige ut til folk med hund (og dei er det jo ein og annan av her...).

50m2 nyoppussa leiligheit med eigen inngang (ingen passasje til hovudhuset), alle kvitevarer inkludert (vaskemaskin, oppvaskmaskin, komfyr (omn + 4 plater), kjøleskåp og mikrobølgjeomn), TV-abonnement inkludert, parkering til ein bil i carport + ein bil utanom, fri bruk av 1 mål inngjerda hage. Kan leigast ut delvis møblert (sofa (ikkje på bilete) og salongbord, TV-bord).

6500 + straum (har aldri vore over 1000,- på to månader i løpet av dette året med noverande leigebuar).

Ledig frå 1/12.

Link til annonse: http://hybel.no/bolig/fin-sokkelleilighet-til-leie-i-hegglandsdalen-os

Vi har hatt ei visning, skal ha ei til på laurdag, så det kan vere lurt å ta kontakt ganske kjapt om nokon er interesserte. Kan kontaktast her, på hybel.no, epost [email protected] eller tlf 957 92 646.

Del i veg :ahappy: .

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det akkurat passe godt :ahappy: .

Eg må forresten leggje til at vi ikkje skal ha festar her (sjølvsagt lov med ein øl saman med eit par gode vener, men eg trur dei fleste har ein fornuftig definisjon av fest), og røyking er ikkje tillate innanfor tomtegjerdet. Anna enn det meiner eg vi skal vere ganske greie husvertar :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi sjå... 6500,- ganger 8 månader = 52000,-. Så ordnar vi litt Sonenrabatt. 50 000,-, så skal vi halde han av til deg :) .

:heart: Sonen. I wish! Men kanskje vi er heldige, også er'n ledig til sommeren? Vi kaaan jo håpe (og overtale samboer til Os ... jeg tror ikke han er så fan av Os, av en eller annen grunn)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:heart: Sonen. I wish! Men kanskje vi er heldige, også er'n ledig til sommeren? Vi kaaan jo håpe!

Du får stå for håpinga. Eg håpar definitivt ikkje det :lol: . Ja, med mindre nokon tek han no, og seier opp til våren att. I så fall skal eg gi beskjed ;) .

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så stor forskjell på Tromsø og Os da? Vått og rått, med storhavet rett ved døra?

Tja... veit ikke med Os, men det året jeg bodde på Manger hadde jeg i hvert fall mye større problemer enn jeg har nå. Først og fremst fordi det var så utrolig fuktig i lufta. Tromsø er selvfølgelig ikke optimalt det heller, men jeg er mye bedre her enn jeg er både på Manger, i Bergen og på hytta til besteforeldrene til eksen min (helt ytterst og lengst sør i Sogn). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gjerne leggje ut leiligheita her òg, sidan vi primært ønskjer å leige ut til folk med hund (og dei er det jo ein og annan av her...).

50m2 nyoppussa leiligheit med eigen inngang (ingen passasje til hovudhuset), alle kvitevarer inkludert (vaskemaskin, oppvaskmaskin, komfyr (omn + 4 plater), kjøleskåp og mikrobølgjeomn), TV-abonnement inkludert, parkering til ein bil i carport + ein bil utanom, fri bruk av 1 mål inngjerda hage. Kan leigast ut delvis møblert (sofa (ikkje på bilete) og salongbord, TV-bord).

6500 + straum (har aldri vore over 1000,- på to månader i løpet av dette året med noverande leigebuar).

Ledig frå 1/12.

Link til annonse: http://hybel.no/boli...gglandsdalen-os

Vi har hatt ei visning, skal ha ei til på laurdag, så det kan vere lurt å ta kontakt ganske kjapt om nokon er interesserte. Kan kontaktast her, på hybel.no, epost [email protected] eller tlf 957 92 646.

Del i veg :ahappy: .

Nu er den på facebook :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... veit ikke med Os, men det året jeg bodde på Manger hadde jeg i hvert fall mye større problemer enn jeg har nå. Først og fremst fordi det var så utrolig fuktig i lufta. Tromsø er selvfølgelig ikke optimalt det heller, men jeg er mye bedre her enn jeg er både på Manger, i Bergen og på hytta til besteforeldrene til eksen min (helt ytterst og lengst sør i Sogn). :)

Veit ikkje korleis det er med astma og slikt, men det hender jo at det regnar litt her, ja... Men om du skulle ha lyst til å hive deg rundt og flytte, er du hjarteleg velkomen :ahappy: . Det er litt dårleg med kollektivtilbod her (går bussar mellom 7 og 17, sånn ca), og ca. 3km til setrale strok, så det kan jo vere ein fordel med bil, då...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er masse ekle planter der ute. I områder med f.eks. borree (urt), hundegress eller boress (også gress) er det høyst sannsynlig noe plantemateriale som sitter fast i svelget. De nevnte gressartene har blader som kan forårsake skader, men det finnes mange flere gressarter som har frø med mothaker fra *******. 
    • Det kan være at strået har forårsaket et sår eller noe som holder på å gro. Hvis du er usikker, ta en telefon til dyrlegen og hør hva de sier. Jeg ville sett det an et par dager til om hunden ikke er plaget ellers.
    • For ca 3 dager siden startet hunden min å nyse noe voldsomt. Plutselig kom det masse neseblod, og mens jeg hastekjørte til vetrinæren kom det plutselig et gress-strå ut av nesa hans… Dro det forsiktig ut, og da stanset både blødning og nysing og lillemann var like kvikk og glad som ellers!  Bare snu bilen å komme seg hjem…  De siste to dagene har han gått rundt å «harket» innimellom. Det virker som om han har noe ubehag i halsen. Ser ingen gress eller noe annet som sitter bak i svelget… Såå kan det være ubehag fra strået som kom ut av nesa?  Eller bør jeg ta han til vetrinær og få sjekket? Føler meg som en hysterisk hundeeier her jeg sitter, så hvor lenge skal jeg se an «harking» før jeg ringer dyrelege?🤣 Han har ingen problemer med pust, og harkingen kommer hvis han blir litt gira 
    • Ede er bra i magen igjen, etter en lang periode på kost bedre egnet for gris enn en hund. He doesn't seem to mind ^^ Jeg uttalte nylig at det som en periode har tedd seg som Sir Edeward nå har begynt gjenoppta mange uvaner han hadde som yngre. Kampen om kjøkkenbenken, motvilje mot utgangsstlling, vil ikke slippe leker på kommando. Han har begynt te seg valpete igjen, på alle måter.  When Dickhead Awakes var en boktittel jeg lekte med da jeg planla hundeholdet. Selv om han fortsatt sitter og tisser som en jente og spiser som en toåring, så blir nok de neste sidene i denne dagboken hetende nettopp det.
    • Labrador Golden  Toller?  Det jeg gjorde når e skulle velge rase var å møte opp på treninger/konkurranse jeg synes var spennende og snakke med eiere og observere rasene e likte. Da får en bedre feeling for hvordan rasene er, hvis man møter flere individ av samme rasen. Mitt forslag -lykke til!  
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...